1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


УГОДА
з питань льотної придатності між Державною авіаційною службою України та Інститутом цивільної авіації Куби
Дата вчинення: 03.12.2020
Дата набрання чинності для України: 03.12.2020
Державна авіаційна служба України (Державіаслужба), законодавчо визначена як Уповноважений орган з питань цивільної авіації в Україні, та Інститут Цивільної Авіації Куби (IACC, Institute de Aeronautica Civil de Cuba), законодавчо визначений як Уповноважений орган з питань цивільної авіації в Республіці Куба, далі "Сторони":
- з урахуванням Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, підписаної з м. Чикаго 7 грудня 1944 року, сторонами якої є Україна і Республіка Куба;
- прагнучи підвищити безпеку польотів і якість навколишнього природного середовища;
- відзначаючи спільні прагнення до безпечної експлуатації цивільних повітряних суден;
- визнаючи зростаючу тенденцію до міжнародної кооперації в області проєктування, виробництва та взаємного використання виробів цивільної авіаційної техніки;
- прагнучи до розширення співпраці і підвищення ефективності в питаннях, що стосуються безпеки польотів цивільної авіації, на основі рівності, взаємності і взаємної вигоди, як описано нижче, і в межах чинного законодавства держави кожної Сторони;
- враховуючи можливе скорочення економічного тягаря, що накладається на авіаційну галузь шляхом надлишкових технічних перевірок, оцінювань і випробувань; а також
- визнаючи взаємну вигоду від процедур взаємного визнання схвалень з льотної придатності, екологічних випробувань або схвалень, схвалень авіаційних тренажерів, схвалень організацій з технічного обслуговування виробів цивільної авіаційної техніки, схвалень організацій з виконання зміни та/або модифікації виробів цивільної авіаційної техніки, схвалень авіаційного персоналу,
домовилися про таке:
СТАТТЯ I
Для цілей цієї Угоди з питань льотної придатності (далі - "Угода") Сторони домовилися:
1. сприяти визнанню кожною Стороною схвалень льотної придатності, екологічних випробувань і схвалень виробів цивільної авіаційної техніки, для яких Сторона-експортер є первинним Уповноваженим органом цивільної авіації стосовно організації, відповідальної за типову конструкцію;
2. сприяти визнанню кожною Стороною офіційних схвалень і нагляду іншої Сторони щодо організацій з технічного обслуговування виробів цивільної авіаційної техніки та організацій з виконання зміни та/або модифікації виробів цивільної авіаційної техніки;
3. сприяти визнанню кожною Стороною офіційних схвалень та нагляду іншої Сторони щодо закладів з навчання персоналу з технічного обслуговування виробів цивільної авіаційної техніки та ліцензій такого персоналу;
4. забезпечувати співпрацю і допомогу в області льотної придатності виробів цивільної авіаційної техніки, які знаходяться в експлуатації, в тому числі для виконання, за запитом, діяльності від імені одна одної;
5. забезпечувати співпрацю, допомогу і обмін інформацією та даними щодо авіаційних технічних напрямків, що становлять спільний інтерес, а також забезпечувати встановлення засобів зв’язку для обміну інформацією за необхідністю;
6. забезпечувати ознайомлення з організаційними структурами, статутами, нормативно-правовими актами, методами і процедурами одна одної;
7. забезпечувати обмін візитами між фахівцями цивільної авіації та делегаціями, участь в семінарах з цивільної авіації, а також участь в роботі іншої Сторони в сфері цивільної авіації;
8. сприяти проведенню заходів з навчання та надання іншої технічної допомоги в сфері цивільної авіації; а також
9. забезпечувати інші форми співпраці в сфері безпеки цивільної авіації за взаємною згодою Сторін.
СТАТТЯ II
В цій Угоді використовуються такі визначення;
1. Авіаційний персонал означає осіб, які пройшли спеціальну фахову підготовку, мають відповідне свідоцтво і здійснюють льотну експлуатацію повітряних суден, технічне обслуговування виробів цивільної авіаційної техніки, організацію повітряного руху, технічну експлуатацію наземних засобів зв’язку, навігації, спостереження.
2. Заявник означає будь-яку фізичну або юридичну особу, яка звертається до Державіаслужби або ІАСС за отриманням відповідного схвалення або за наданням послуги.
3. Виріб цивільної авіаційної техніки означає будь-яке цивільне повітряне судно, авіаційний двигун або повітряний гвинт, а також складальну одиницю, обладнання, матеріал, частину або компонент, що призначені для установки на них, нові або бувші у використанні.
4. Імплементаційна процедура означає взаємно узгоджений Сторонами документ, що описує деталізовані умови та методи реалізації окремих положень цієї Угоди за конкретними напрямками, щодо яких Сторони дійшли взаємної згоди.
5. Кваліфікаційне оцінювання авіаційних тренажерів означає процес, за допомогою якого авіаційний тренажер оцінюється в порівнянні з тим повітряним судном, яке він імітує, у відповідності до стандартів, які узгоджені між Сторонами, або означає висновок про те, що авіаційний тренажер відповідає цим стандартам.
6. Критерії льотної придатності означають всі критерії, що визначають конструкцію, характеристики, матеріали, якість виготовлення, виробництво, або модифікацію виробів цивільної авіаційної техніки відповідно до приписів Сторони-імпортеру, з тим щоб вона могла визначити, що конструкція, виробництво і стан цих виробів цивільної авіаційної техніки відповідають законам, нормативно-правовим актам, стандартам і вимогам льотної придатності держави Сторони-імпортеру. Ці критерії включають вимоги до льотної придатності, їх тлумачення і методи визначення відповідності.
7. Модифікація означає зміну типової конструкції виробу цивільної авіаційної техніки, що не є ремонтом.
8. Схвалення льотної придатності означає надання сертифікату льотної придатності, схвалення або визнання, що є прийнятним, на основі висновку про те, що типова конструкція або зміна типової конструкції виробу цивільної авіаційної техніки відповідає стандартам, погодженим між Сторонами, або висновку про те, що виріб цивільної авіаційної техніки відповідає схваленій типовій конструкції що, як було встановлено, відповідає цим стандартам і знаходиться в стані, придатному для безпечної експлуатації.
9. Ремонт означає відновлення виробу цивільної авіаційної техніки в стан, придатний до виконання польотів, визначений відповідними нормами льотної придатності.
10. Пов’язані з конструкцією експлуатаційні вимоги означають експлуатаційні або екологічні вимоги, що визначають конструктивні особливості або пов’язані з експлуатацією конструктивні параметри цього виробу цивільної авіаційної техніки, які роблять його придатним для конкретного виду експлуатації в Україні або в Республіці Куба.
11. Сертифікат типу означає документ, виданий договірними державами для визначення конструкції типу повітряного судна, авіаційного двигуна або повітряного гвинта та підтвердження того, що ця конструкція відповідає відповідним нормам льотної придатності цієї держави.

................
Перейти до повного тексту