- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
УГОДА
з питань льотної придатності між Державною авіаційною службою України та Департаментом з авіації Міністерства транспорту та комунікацій Республіки Білорусь
|
Дата вчинення: |
07.07.2020 |
|
Дата набрання чинності для України: |
07.07.2020 |
Державна авіаційна служба України (Державіаслужба), законодавчо визначена в якості Уповноваженого органу з питань цивільної авіації в Україні, та Департамент з авіації Міністерства транспорту та комунікацій Республіки Білорусь (Департамент з авіації), законодавчо визначений в якості Уповноваженого органу цивільної авіації в Республіці Білорусь, далі "Сторони":
- прагнучі підвищити безпеку польотів і якість навколишнього природного середовища;
- відзначаючи спільні прагнення до безпечної експлуатації повітряних суден цивільної авіації;
- визнаючи зростаючу тенденцію до міжнародної кооперації у проектуванні, виробництві та взаємному використанню авіаційних виробів;
- прагнучі до розширення співпраці і підвищення ефективності в питаннях, що стосуються безпеки польотів цивільної авіації, на основі рівності, взаємності і взаємної вигоди, як описано нижче, і в межах чинного законодавства держави кожної Сторони;
- з урахуванням можливого скорочення економічного тягаря, що накладається на авіаційну галузь, шляхом надлишкових технічних перевірок, оцінювань і випробувань; а також
- визнаючи взаємну вигоду від процедур взаємного визнання схвалень з льотної придатності, екологічних випробувань або схвалень, схвалень авіаційних тренажерів, схвалень організацій з технічного обслуговування повітряних суден, схвалень організацій з виконання ремонту та/або модифікацій повітряних суден; схвалень авіаційного персоналу;
домовилися про таке:
Стаття I.
В цій Угоді терміни використовуються у такому значенні:
1. Авіаційний виріб означає повітряне судно, двигун повітряного судна, повітряний гвинт або складова частина, що призначена для установки на них.
2. Авіаційний персонал означає осіб, які пройшли спеціально фахову підготовку, мають відповідне свідоцтво і здійснюють льотну експлуатацію, технічне обслуговування повітряних суден, організацію повітряного руху, технічну експлуатацію наземних засобів зв’язку, навігації, спостереження.
3. Імплементаційна Процедура означає взаємно узгоджений Сторонами документ, що описує деталізовані умови та методи реалізації окремих положень цієї Угоди за конкретними напрямками, щодо яких Сторони дійшли взаємної згоди.
4. Критерії льотної придатності означають всі критерії, що регулюють конструкцію, характеристики, матеріали, якість виготовлення, виробництво, модифікацію, технічне обслуговування авіаційних виробів відповідно до приписів Сторони-імпортеру, з тим щоб вона могла визначити, що конструкція, виробництво і стан цих авіаційних виробів відповідають законодавству, стандартам і вимогам льотної придатності держави Сторони-імпортеру. Це включає вимоги до льотної придатності, їх тлумачення і методи визначення відповідності.
5. Модифікація означає зміну типової конструкції авіаційного виробу, що не є ремонтом.
6. Схвалення льотної придатності означає надання сертифікату льотної придатності, схвалення або визнання, що є прийнятним, на основі висновку про те, що типова конструкція або зміна типової конструкції авіаційного виробу відповідає стандартам, погодженим між Сторонами, або висновку про те, що авіаційний виріб відповідає схваленій типовій конструкції що, як було встановлено, відповідає цим стандартам і знаходиться в стані, придатному для безпечної експлуатації.
7. Ремонт означає відновлення авіаційного виробу в стан, придатний до польотів, визначений відповідними нормами льотної придатності.
8. Пов’язані з конструкцією експлуатаційні вимоги означають експлуатаційні або екологічні вимоги, що визначають конструктивні особливості або пов’язані з експлуатацією конструктивні параметри цього авіаційного виробу, які роблять його придатним для конкретного виду експлуатації в Україні або в Республіці Білорусь.
9. Сторона-імпортер означає Департамент з авіації, в разі експорту авіаційного виробу з України в Республіку Білорусь; і означає Державіаслужбу, в разі експорту авіаційного виробу з Республіки Білорусь в Україну.
10. Сторона-експортер означає Державіаслужбу, в разі експорту авіаційного виробу з України в Республіку Білорусь; і означає Департамент з авіації, в разі експорту авіаційного виробу з Республіки Білорусь в Україну.
11. Технічне обслуговування означає проведення робіт, необхідних для забезпечення збереження льотної придатності авіаційного виробу, контрольно-відновлювальні роботи, перевірки, заміни, усунення дефектів включно, виконані як окремо так і в поєднанні, а також практичне здійснення модифікації чи ремонту.
12. Типова конструкція означає сукупність даних і інформації, необхідних для визначення типу авіаційного виробу для оцінювання льотної придатності будь-якого пізніше випущеного авіаційного виробу даного типу.
13. Екологічні критерії означають всі критерії, що регулюють конструкцію, характеристики, матеріали, якість виготовлення, виробництво або модифікацію авіаційних виробів, відповідно до приписів Сторони-імпортеру, з тим щоб вона могла визначити, що авіаційні вироби відповідають законодавству, стандартам і вимогам держави Сторони-імпортеру щодо зменшення авіаційного шуму та зменшення емісії авіаційних двигунів. Це включає екологічні вимоги, їх тлумачення та методи визначення відповідності.
................Перейти до повного тексту