1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Протокол


ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНИЙ ПРОТОКОЛ
між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про виконання Угоди між Україною та Європейським Співтовариством про реадмісію осіб, вчиненої 18 червня 2007 року в м. Люксембург
( Імплементаційний протокол затверджено Постановою КМ № 457 від 06.06.2018 )
Дата підписання: 24.04.2017
Дата затвердження: 06.06.2018
Дата набрання чинності для України: 02.11.2018
Кабінет Міністрів України та Уряд Республіки Польща (далі - Сторони),
прагнучи визначити засади реалізації Угоди між Україною та Європейським Співтовариством про реадмісію осіб, вчиненої 18 червня 2007 року в м. Люксембург (далі - Угода),
дотримуючись національного законодавства держав Сторін,
на підставі пункту 1 статті 16 Угоди ,
домовилися про таке:
Стаття 1
Компетентні органи
1. Компетентними органами Сторін відповідальними за виконання положень Угоди і уповноваженими на безпосередню співпрацю є:
від України:
- Державна міграційна служба України - центральний компетентний орган;
- Адміністрація Державної прикордонної служби України;
від Республіки Польща:
- Головний Комендант Прикордонної Варти.
2. Компетентними органами, відповідальними за подання та розгляд запитів про реадмісію власних громадян, відповідно до статті 2 Угоди , та реадмісію громадян третіх країн та осіб без громадянства, передбачену статтею 3 Угоди є:
від України:
- Державна міграційна служба України;
від Республіки Польща:
- Головний Комендант Прикордонної Варти Республіки Польща.
3. Компетентними органами, відповідальними за подання та розгляд запитів про транзит, передбачений статтею 11 Угоди є:
від України:
- Адміністрація Державної прикордонної служби України (стосовно повітряного виду транзитного перевезення);
- Державна міграційна служба України (стосовно наземного виду транзитного перевезення);
від Республіки Польща:
- Головний Комендант Прикордонної Варти Республіки Польща.
4. Компетентними органами, відповідальними за подання та розгляд запитів про реадмісію за прискореною процедурою, передбаченою пунктом 3 статті 5 Угоди є:
від України:
- Луцький прикордонний загін;
- Львівський прикордонний загін;
- Мостиський прикордонний загін;
- Чопський прикордонний загін;
- Окремий контрольно-пропускний пункт "Київ".
від Республіки Польща:
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Варшаві - Окенцє;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Кракові - Баліце;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Катовіце - Пежовіце;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Дорогуську;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Гребенне;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Грубєшові;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Корчові;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Медиці;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Кросценку;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Любешові;
- Комендант відділу Прикордонної Варти в Долгобичуві.
5. Компетентні органи, зазначені в пункті 1 цієї статті, протягом 14 календарних днів з дати набрання чинності цим Імплементаційним протоколом, письмово передають один одному свої контактні дані, а також контактні дані компетентних органів, зазначених в пункті 2, 3 та 4 цієї статті.
6. Сторони письмово дипломатичними каналами інформують одна одну про будь-які зміни щодо назви чи обсягів повноважень компетентних органів, зазначених у цій статті.
7. Компетентні органи, зазначені в пункті 1 цієї статті, невідкладно письмово інформують один одного про будь-які зміни щодо контактних даних, отриманих у порядку, зазначених у частині 5 цієї статті.
Стаття 2
Пункти пропуску
1. Для здійснення реадмісії та повітряного транзитного перевезення осіб Сторони використовують всі діючі пункти пропуску відкриті для міжнародного повітряного сполучення, що знаходяться на територіях їхніх держав.
2. Для здійснення реадмісії та транзиту Сторони також використовують такі пункти пропуску:
- Ягодин (Україна) - Дорогуськ (Республіка Польща);
- Устилуг (Україна) - Зосін (Республіка Польща);
- Рава Руська (Україна) - Гребенне (Республіка Польща);
- Краковець (Україна) - Корчова (Республіка Польща);
- Смільниця (Україна) - Кросценко (Республіка Польща);
- Шегині (Україна) - Медика (Республіка Польща);
- Грушів (Україна) - Будомєж (Республіка Польща);
- Угринів (Україна) - Долгобичув (Республіка Польща).
3. Про зміни у переліку пунктів пропуску, зазначених в цій статті, Сторони невідкладно інформують одна одну дипломатичними каналами. Використання з метою здійснення реадмісії пунктів пропуску, які не зазначені в цій статті, узгоджується між Сторонами дипломатичними каналами в кожному окремому випадку.
Стаття 3
Додаткові засоби та документи
1. Додатковими засобами і документами, які можуть підтверджувати підстави для здійснення реадмісії осіб є:
1) фотографічні та аудіовізуальні матеріали, що додаються до документів, які підтверджують в’їзд та/або перебування осіб на території держави однієї із Сторін;
2) копія свідоцтва про одруження;
3) позитивні результати порівняння відбитків пальців з відбитками пальців, які знаходяться в наявних базах даних.
2. Якщо компетентний орган запитуючої Сторони вважає, що інші засоби чи документи, не передбачені в цій статті та в додатках 1, 2, 3 та 4 до Угоди, можуть мати вирішальне значення для визначення підстав для здійснення реадмісії осіб, такі засоби чи документи можуть бути долучені до запиту про реадмісію, що подається компетентному органу запитуваної Сторони.
Стаття 4
Спосіб подання запитів про реадмісію і відповідь на них
1. Запит про реадмісію, передбачений статтею 5 Угоди , компетентний орган запитуючої Сторони надсилає поштою або електронною поштою, або факсом компетентному органу запитуваної Сторони.
2. У випадку виникнення сумнівів щодо поданого запиту про реадмісію компетентні органи Сторін можуть організувати зустріч з метою перевірки переданої інформації та прийняття остаточних рішень. Проведення зустрічі не зупиняє дію строків надання відповіді на запит про реадмісію, передбачений пунктом 2 статті 8 Угоди .
3. Відповідь на запит про реадмісію надсилається компетентним органом запитуваної Сторони поштою або електронною поштою, або факсом до компетентного органу запитуючої Сторони. Відповідь на запит про реадмісію додатково пересилається за допомогою інших технічних засобів передачі даних, якщо таке прохання міститься у розділі "D" запиту про реадмісію, передбаченому додатком 5 до Угоди .
Стаття 5
Прискорена процедура реадмісії
1. Прискорена процедура реадмісії, підстави застосування якої зазначені в пункті 3 статті 5 і пункті 3 статті 8 Угоди, здійснюється за умови:
1) запит про реадмісію надсилається компетентному органу запитуваної Сторони електронною поштою чи факсом;
2) компетентний орган запитуючої Сторони додатково повідомляє по телефону компетентний орган запитуваної Сторони про виникнення обставин, передбачених пунктом 3 статті 5 Угоди ;
3) компетентний орган запитуваної Сторони надає відповідь на запит про реадмісію компетентного органу запитуючої Сторони електронною поштою або факсом у строк, визначений пунктом 3 статті 8 Угоди , а також додатково по телефону повідомляє про прийняте рішення;
4) у випадку згоди на здійснення реадмісії особи, компетентний орган запитуваної Сторони, у відповіді на запит про реадмісію може зазначити дату та місце здійснення реадмісії;
5) реадмісія особи здійснюється протягом 24 годин з дати отримання згоди на реадмісію відповідно до пункту 6 статті 8 та статті 9 Угоди .
2. У випадку виникнення сумнівів щодо поданого запиту про реадмісію компетентні органи Сторін можуть організувати зустріч з метою перевірки отриманої інформації та прийняття остаточного рішення. Проведення зустрічі не зупиняє дію строків надання відповіді на запит про реадмісію, зазначених в пункті 3 статті 8 Угоди .

................
Перейти до повного тексту