- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Статут
СТАТУТ
Міжпарламентської асамблеї Парламенту Грузії, Парламенту Республіки Молдова і Верховної Ради України
Парламент Грузії, Парламент Республіки Молдова, Верховна Рада України (далі - Сторони)
- у силу спільного бажання зробити внесок у зміцнення відносин між Грузією, Республікою Молдова та Україною на основі партнерства і в дусі взаємоповаги, рівноправності та спільних інтересів,
- беручи до уваги основоположну роль законодавчої влади у розвитку і зміцненні демократії та представленні інтересів громадян і всього суспільства,
- розглядаючи міжпарламентські відносини як ефективний інструмент розвитку та розширення відносин між трьома державами,
домовилися заснувати Міжпарламентську асамблею Парламенту Грузії, Парламенту Республіки Молдова та Верховної Ради України.
I. ЦІЛІ ТА ЧЛЕНСТВО В АСАМБЛЕЇ
Стаття 1
Міжпарламентська асамблея Парламенту Грузії, Парламенту Республіки Молдова та Верховної Ради України (далі - Асамблея) є консультативною міжпарламентською інституцією, заснованою для розгляду питань та проектів, що становлять тристоронній інтерес.
Стаття 2
1. Асамблея складається з національних делегацій, до складу кожної з яких входить 10 членів від кожної із Сторін.
2. Члени національних делегацій призначаються відповідним парламентом згідно із своїми внутрішніми правилами та процедурами на строк парламентської каденції. Членство у національній делегації може бути змінене відповідно до внутрішніх правил і процедур Сторін.
3. Національну делегацію кожної із Сторін очолює Голова відповідного парламенту (далі - голова національної делегації). Голова комітету у закордонних справах кожного з парламентів призначається заступником голови національної делегації.
II. РОБОЧІ ОРГАНИ АСАМБЛЕЇ
Стаття 3
1. Робочим органом Асамблеї є Бюро.
2. Бюро складається з голів національних делегацій та їхніх заступників. Голова національної делегації Держави, яка готує сесію Асамблеї, виконує обов’язки Голови Бюро, голови інших парламентських делегацій є заступниками Голови Бюро.
3. Бюро Асамблеї забезпечує ефективне функціонування Асамблеї у період між сесіями та затверджує місце, дату та попередній порядок денний сесії Асамблеї.
4. Засідання Бюро Асамблеї проводяться принаймні двічі на рік.
Стаття 4
1. Секретаріат Асамблеї (далі - Секретаріат) є виконавчим і технічним органом, завданням якого є забезпечення роботи сесій Асамблеї, Бюро Асамблеї та інших органів, що можуть створюватися на основі цього Статуту.
2. Секретаріат забезпечує постійну комунікацію між національними делегаціями Асамблеї, організацію та узгодження усіх засідань, підготовку проектів документів та їхнє вчасне розповсюдження у відповідні строки.
3. Секретаріат складається з трьох секретарів (по одному від кожної Сторони) і додаткового персоналу.
III. СЕСІЇ АСАМБЛЕЇ
Стаття 5
1. Сесії є основною формою роботи Асамблеї.
2. Чергові сесії Асамблеї проводяться один раз на рік у кожній із Сторін за ротацією. Бюро скликає сесію не пізніше ніж за 30 днів до запланованої дати засідання, повідомляючи про час, місце та програму сесії.
................Перейти до повного тексту