- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
УГОДА
про партнерство між Верховним Судом України та Агрітім Канада Консалтинг Лтд. стосовно реалізації Проекту "Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні"
Дата підписання: |
19.12.2012 |
Дата набрання чинності для України: |
19.12.2012 |
м. Київ ____________ № ________
Враховуючи багаторічний досвід співпраці, цю Угоду про партнерство (далі - Угода) укладено між
Верховним Судом України в особі Голови Верховного Суду України Петра Пилипчука, з однією сторони,
та
Агрітім Канада Консалтинг Лтд. (далі - Агрітім), що здійснює реалізацію Проекту "Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні" (далі - Проект "РСКЮ") відповідно до угоди між Канадським агентством міжнародного розвитку та Агрітім, підписаної у січні 2010 року, в особі директора Проекту "РСКЮ", радника Агрітім в Україні пані Тані Сенфорд Аммар, з іншої сторони (далі разом - Сторони), з метою співробітництва в рамках Проекту "РСКЮ".
Стаття 1. Загальна мета
1.1. Сторони погоджуються на співробітництво в рамках реалізації Проекту "РСКЮ" за напрямами та на умовах і принципах, обумовлених у цій Угоді.
Стаття 2. Мета Проекту "РСКЮ"
2.1. Проект "РСКЮ" сприяє реалізації комплексної довготермінової цілі України розбудувати і впровадити ефективну та дієву систему кримінальної юстиції щодо неповнолітніх, яка покликана:
• зменшити рівень підліткової злочинності;
• більш ефективно захищати права молоді, яка перебуває у конфлікті із законом; та
• сприяти реабілітації та реінтеграції дітей, які вчинили правопорушення, до їхніх громад.
Метою Проекту "РСКЮ" є підвищення потенціалу основних державних інституцій, дотичних до сфери підліткового правосуддя, в тому числі місцевих органів влади, що працюють із неповнолітніми, які порушили закон.
Стаття 3. Напрями співробітництва
Стаття 4. Форми співробітництва
4.1. Форми співробітництва між Сторонами повинні визначатися щорічно і можуть бути змінені відповідно до потреб Сторін. Форми співробітництва включають:
................Перейти до повного тексту