- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
УГОДА
про основні напрями співробітництва у сфері захисту прав споживачів між Державною інспекцією України з питань захисту прав споживачів та Міністерством торгівлі Республіки Білорусь
Дата підписання: |
18.06.2013 |
Дата набрання чинності для України: |
18.06.2013 |
Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів та Міністерством торгівлі Республіки Білорусь, далі - Сторони,
усвідомлюючи важливість взаємодії Сторін із забезпечення захисту прав споживачів щодо якості товарів і послуг,
усвідомлюючи необхідність проведення узгодженої політики у сфері захисту прав споживачів,
домовилися про таке:
Стаття 1
Метою цієї Угоди є створення правової і організаційної основи співробітництва Сторін щодо проведення узгодженої політики у сфері захисту прав споживачів, спрямованої на формування рівних умов для захисту інтересів громадян України та Республіки Білорусь від недобросовісних суб'єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність на території України та на території Республіки Білорусь відповідно.
Стаття 2
В рамках реалізації цієї Угоди Сторони будуть сприяти забезпеченню прав споживачів та їх захист, як на території України, так і на території Республіки Білорусь.
Стаття 3
Сторони здійснюють співробітництво у сфері захисту прав споживачів відповідно до законодавства та міжнародних зобов'язань держав Сторін в цій сфері за наступними основними напрямами:
- забезпечення споживачів, державних органів і громадських об'єднань споживачів достовірною інформацією (за умови її наявності) про дефектну та фальсифіковану продукцію, послуги низької якості та недобросовісних продавців;
- вживання заходів щодо запобігання діяльності недобросовісних суб'єктів господарювання і потрапляння неякісної продукції на територію України та на територію Республіки Білорусь;
- обмін інформацією щодо законодавства у сфері захисту прав споживачів, а також найкращими практиками запобігання порушенням законодавства у сфері захисту прав споживачів;
- координація діяльності з питань, що виникають в процесі співробітництва, включаючи створення робочих груп, обмін досвідом експертів і навчання кадрів;
................Перейти до повного тексту