1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


УГОДА
про основні напрями співробітництва у сфері захисту прав споживачів між Державною інспекцією України з питань захисту прав споживачів та Центром захисту прав споживачів Латвії
Дата підписання: 14.03.2013
Дата набрання чинності для України: 14.03.2013
Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів та Центр захисту прав споживачів Латвії, далі - Сторонами,
усвідомлюючи важливість взаємодії Сторін із забезпечення захисту прав і інтересів споживачів;
в цілях проведення узгодженої політики у сфері захисту прав і інтересів споживачів;
домовилися про таке:
Стаття 1
Метою цієї Угоди є створення правових і організаційних основ співпраці Сторін, спрямованих на захист прав і інтересів споживачів на території України і Латвійської Республіки від недобросовісної діяльності суб'єктів господарювання, які діють на територіях держав Сторін.
Стаття 2
Права споживачів і їх захист гарантуються законодавством про захист прав споживачів держав Сторін.
Будь-яка особа держави однієї із Сторін, застосовуючи правові акти у сфері захисту прав споживачів держави іншої Сторони, має такі ж права і обов'язки, як і особи держави іншої Сторони, якщо це не суперечить законодавству і міжнародним зобов'язанням держав кожної із Сторін.
Стаття 3
Сторони здійснюють співробітництво у сфері захисту прав споживачів з урахуванням законодавства своїх держав, загальноприйнятих норм міжнародного права в цій сфері за наступними основними напрямами:
- обмін оперативною та достовірною інформацією про небезпечні товари і послуги, про невідповідні нормативним актам товари;
- вживання заходів щодо запобігання потрапляння небезпечних товарів на території держав Сторін;
- обмін інформацією про зміни і доповнення законодавства, яке регулює контроль за дотриманням норм і правил торгівлі, наданням послуг, відповідністю та безпекою непродовольчих товарів;
- обмін методичними рекомендаціями щодо боротьби із порушеннями на споживчому ринку;
- обмін досвідом щодо створення і функціонування інформаційних систем, що використовуються в боротьбі з порушеннями на споживчому ринку по створенню державних систем захисту прав споживачів;
- залучення засобів масової інформації до систематичного висвітлення питань захисту прав споживачів;

................
Перейти до повного тексту