- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода між Державною податковою адміністрацією України і Міністерством фінансів Бельгії в галузі обміну даними і одночасних перевірок
I. Автоматичний обмін даними
Автоматичний обмін даними стосується:
1. Володіння нерухомою власністю згідно зі Статтею
6 Конвенції;
2. Прибутків підприємств, передбачених Статтею
7 Конвенції;
3. Дивідендів, передбачених Статтею
10 Конвенції, які сплачуються не фінансовими установами, а іншими дебіторами;
4. Процентів, передбачених Статтею
11 Конвенції, які сплачуються не фінансовими установами, а іншими дебіторами;
6. Прибутку капіталу, передбаченого Статтею
13 Конвенції;
7. Доходів від вільних професій та іншої незалежної діяльності, передбачених Статтею
14 Конвенції;
8. Заробітної плати, окладів та інших аналогічних виплат, передбачених, в залежності від випадку, Статтями
15,
19 та
20 Конвенції;
9. Процентів, винагород за присутність та інших подібних виплат, передбачених Статтею
16 Конвенції;
10. Доходів митців і спортсменів, передбачених Статтею
17 Конвенції;
11. Пенсій, інших подібних виплат, довічних рент, аліментів, капітали, вартості попередніх сплат і "доходи-замінники" (тобто допомоги, різноманітні ренти або асигнування, призначені для компенсації втрати професійних доходів внаслідок безробіття, хвороби, нещасного випадку або іншої аналогічної обставини), передбачених, в залежності від випадку, Статтями 18, 19 або 21
Конвенції;
12. Гонорарів, комісійних, куртажів, знижок та інших виплат, перерахованих фізичним або юридичним особам;
13. Інформації (довідка про оподаткування або довідка про підрахунки) стосовно податків фізичних осіб, установлених однією державою по відношенню до резидентів з іншої держави.
II. Спонтанний обмін даними
Спонтанний обмін інформацією стосується:
1. Зміни місця помешкання особою однієї з Договірних Держав.
2. Інформація, яка може представляти інтерес та бути важливою для іншої Сторони, а саме:
A. Сторона одержує інформацію, яка містить дані про можливі податкові збитки для іншої Сторони.
B. Про осіб, які підлягають оподаткуванню в іншій Договірній Державі, або дані про сплачені цією особою податки.
C. Ділові угоди між особою, яка підлягає оподаткуванню в одній Договірній Державі з особою - резидентом іншої, проведені через одну та більше країн, де сплата податку представляє інтерес для однієї з Сторін.
D. Компетентні Особи приймають до уваги факт збереження оподаткування у випадках передачі коштів серед груп підприємств.
E. Інформація, направлена до компетентної особи однієї Сторони компетентною особою іншої Сторони дає можливість отримати інформацію про факти, які стосуються оподаткування в іншій Договірній Державі.
III. Обмін інформацією по запиту та спонтанний обмін інформацією не вказаний вище
Компетентні органи двох Сторін вживатимуть також заходів для інтенсифікації обміну даними на запит, а також і спонтанного обміну даними, які не були конкретно перераховані вище у пунктах I та II, і які дадуть можливість іншій Стороні вірно визначити податки, передбачені
Конвенцією.
IV. Одночасні податкові перевірки
A. Визначення
Для цілей даної Угоди, під одночасною податковою перевіркою розуміється перевірка на основі домовленості, за якою Сторони домовляються перевіряти одночасно і незалежно одна від одної, кожна на території своєї держави, податкову ситуацію одного або кількох платників податків, які становлять для них спільний або взаємодоповнюючий інтерес з метою обміну даними, отриманими таким чином.
Будь-який обмін даними, отриманими в результаті такої одночасної перевірки, відбувається за посередництвом Компетентних органів на запит або спонтанно.
B. Цілі
Цілями одночасних податкових перевірок є, зокрема, таке:
1. визначення точної суми податку для платника у випадках, коли:
a) витрати розподіляються або відраховуються і прибутки розподіляються між платниками податків, які проживають у різних країнах, або, загалом, коли податкова справа становить проблеми трансфертних цін;
b) встановлено очевидні прийоми ухилення від сплати податків та податкових порушень або схеми, які включають трансакції, основна суть яких відрізняється від юридичної форми, представленої платником податків, схеми перевіреного фінансування, маніпуляції цінами, розподіл витрат або розміщення капіталів, які дають право на зменшення податків;
c) встановлено незадекларовані доходи, податкові аспекти відмивання коштів і корупційної практики, перерахування хабарів або інших недозволених платежів тощо;
d) виявлені трансакції з "податковими гаванями" або системою ухилень від сплати податків та податкових порушень, які включають операції з "податковими гаванями";
2. полегшення обміну даними стосовно:
a) комерційної практики міжнародних компаній, комплексних трансакцій, проблем податкової перевірки і тенденції до недотримання податкових зобов'язань, які можуть бути властивими для компанії або групи компаній;
b) домовленостей щодо розподілу вартості;
c) порядку розподілу доходів в особливих сферах, таких як обмін на світовому рівні та нові фінансові інструменти.
Одночасна податкова перевірка жодним чином не замінює взаємної процедури за домовленістю, передбаченої Статтею 25
Конвенції.
C. Відбір справи і процедура перевірки
Процедурами відбору є такі:
1. Компетентний орган кожної Сторони незалежно визначає платників податків, яких він має намір запропонувати для одночасної перевірки.
2. Компетентний орган однієї Сторони інформує Компетентний орган іншої Сторони про відбір справи, які можуть стати об'єктом одночасної податкової перевірки, до якої було застосовано нижче наведені критерії. Він має обгрунтувати свій вибір, додаючи, по можливості, інформацію, яка зумовила цей вибір, а також будь-яку іншу інформацію з цього питання і повідомляє правила, що застосовуються до терміну давності стосовно у запропонованих справах для одночасної перевірки.
................Перейти до повного тексту