- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
між Державною митною службою України та Департаментом мит й акцизів Гонконгу, Китай, про співробітництво та взаємну адміністративну допомогу в митних справах
Дата підписання: Дата набрання чинності для України: | 04.09.2010 04.09.2010 |
Офіційний переклад
Державна митна служба України та Департамент мит й акцизів Гонконгу, Китай (далі - Митні адміністрації),
беручи до уваги те, що порушення митного законодавства завдає шкоди їхнім економічним, комерційним, фіскальним, соціальним, культурним, торговельним інтересам, а також інтересам безпеки;
беручи до уваги важливість забезпечення правильної оцінки товарів для належного застосування мит й інших податків та зборів, що справляються під час увезення або вивезення товарів, та забезпечення належного дотримання митного законодавства України та Гонконгу, Китай, стосовно заборон, обмежень і контролю;
визнаючи необхідність міжнародного співробітництва з питань, які стосуються застосування й дотримання їхнього митного законодавства;
будучи переконаними, що діяльність, спрямована на боротьбу з порушеннями митного законодавства, може бути ефективнішою завдяки співробітництву між Митними адміністраціями;
ураховуючи Рекомендацію Ради митного співробітництва про взаємну адміністративну допомогу від 5 грудня 1953 року;
ураховуючи також міжнародні конвенції, які стосуються заборон, обмежень та особливих заходів контролю стосовно деяких товарів,
досягли взаєморозуміння, що Митні адміністрації співробітничатимуть так:
ГЛАВА I
Визначення
Пункт 1
Для цілей цієї Угоди:
1. "Митні адміністрації" означає: для України - Державну митну службу України, для Гонконгу, Китай, - Департамент мит й акцизів.
2. "Митне законодавство" означає правові та регулятивні норми стосовно ввезення та вивезення товарів, контроль за виконанням яких покладено на Митні адміністрації, а також інші акти Митних адміністрацій, видані відповідно до їхніх статутних повноважень.
3. "Порушення митного законодавства" означає будь-яке порушення або спробу порушення митного законодавства України або Гонконгу, Китай.
4. "Митна територія" означає:
- стосовно України - територію України, визначену національним законодавством, на якій в повному обсязі застосовується митне законодавство України;
- стосовно Гонконгу, Китай, - район, у якому застосовується митне законодавство Гонконгу, Китай.
5. "Особа" означає будь-яку фізичну або юридичну особу, незалежно від того, чи входить вона до складу корпорації, чи є самостійною.
6. "Особові дані" означає будь-яку інформацію в будь-якій формі, яка дає можливість ідентифікувати особу.
7. "Інформація" означає будь-які дані, документи, звіти, їхні засвідчені чи автентичні копії або інші документи.
8. "Адміністрація, що запитує" означає Митну адміністрацію, яка робить запит про надання допомоги.
9. "Запитувана адміністрація" означає Митну адміністрацію, яка отримує запит про надання допомоги.
ГЛАВА II
Сфера застосування
Пункт 2
1. Митні адміністрації надаватимуть одна одній адміністративну допомогу відповідно до умов, викладених у цій Угоді, для належного застосування митного законодавства, а також для запобігання порушенням митного законодавства, їхнього розслідування й боротьби з ними.
2. Уся допомога за цією Угодою надаватиметься Митними адміністраціями згідно з національним законодавством та адміністративними положеннями в межах їхньої компетенції та наявних ресурсів.
3. Ця Угода призначена виключно для взаємної адміністративної допомоги між Митними адміністраціями; положення цієї Угоди не надаватимуть жодній приватній особі права отримувати, приховувати чи вилучати докази або перешкоджати виконанню запиту.
ГЛАВА III
Сфера надання допомоги
Пункт 3
Митні адміністрації надаватимуть одна одній або відповідно до запиту, або з власної ініціативи інформацію, яка сприятиме забезпеченню належного застосування митного законодавства, а також запобіганню порушенням митного законодавства, їхньому розслідуванню й боротьбі з ними.
Пункт 4
1. Відповідно до запиту Державна митна служба України або Департамент мит й акцизів Гонконгу, Китай, надаватиме всю інформацію про митне законодавство й процедури, які застосовуються на митній території України або Гонконгу, Китай, та які є важливими для розслідування порушення митного законодавства.
2. Кожна Митна адміністрація повідомлятиме або відповідно до запиту, або з власної ініціативи про будь-яку доступну інформацію стосовно:
a) нових правозастосувальних засобів і методів боротьби з порушеннями митного законодавства, які довели свою ефективність;
b) нових тенденцій, засобів або методів учинення порушень митного законодавства;
c) оновленого переліку товарів, які можуть бути об'єктами незаконного переміщення між митними територіями України та Гонконгу, Китай;
d) іншої інформації, яка буде корисною або становитиме посилальну цінність Митним адміністраціям під час оцінки ризику для запобіганню порушенням митного законодавства, їхньому розслідуванню й боротьбі з ними.
ГЛАВА IV
Особливі випадки допомоги
Пункт 5
Відповідно до запиту Державна митна служба України або Департамент мит й акцизів Гонконгу, Китай, надаватимуть один одному таку інформацію:
a) чи вивезено товари, які ввезено на митну територію України або Гонконгу, Китай, з митної території України або Гонконгу, Китай, законно;
b) чи ввезено товари, які вивезено з митної території України або Гонконгу, Китай, на митну територію України або Гонконгу, Китай, законно, а також про митний режим, якщо такий є, у якому ці товари розміщено.
Пункт 6
На запит запитувана адміністрація в межах своєї компетенції надаватиме інформацію та здійснюватиме спеціальний нагляд за:
a) особами, стосовно яких відомо або які підозрюються в порушенні митного законодавства адміністрації, що запитує, у тому числі особами, стосовно яких відомо або які підозрюються в одноразових або повторюваних порушеннях митного законодавства адміністрації, що запитує, особливо тими особами, які в'їжджають на митну територію запитуваної адміністрації та виїжджають з митної території запитуваної митної адміністрації;
b) товарами, які або перевозяться, або зберігаються та про які адміністрація, що запитує, повідомляє, що такі товари дають підстави вважати або підозрювати, що вони незаконно транспортуються на митну територію України або Гонконгу, Китай;
c) транспортними засобами, у тому числі контейнерами, стосовно яких відомо або які підозрюються адміністрацією, що запитує, у використанні для вчинення порушень митного законодавства на митній території України або Гонконгу, Китай;
d) приміщеннями, стосовно яких відомо або які підозрюються адміністрацією, що запитує, у використанні для вчинення порушень митного законодавства на митній території України або Гонконгу, Китай.
Пункт 7
1. Митні адміністрації надаватимуть одна одній або відповідно до запиту, або з власної ініціативи інформацію про операції, які завершені або плануються і які становлять або можуть становити загрозу порушення митного законодавства на митній території України або Гонконгу, Китай.
2. У надзвичайних випадках, коли може бути завдано значної шкоди економіці, здоров'ю суспільства, громадській безпеці або іншим важливим інтересам України або Гонконгу, Китай, Митна адміністрація України або Гонконгу, Китай, у разі можливості невідкладно надаватиме інформацію одна одній за власною ініціативою.
ГЛАВА V
Інформація
Пункт 8
1. Вихідна інформація запитуватиметься лише в тих випадках, коли засвідчених чи автентичних копій недостатньо, та її буде повернено якнайшвидше; права запитуваної адміністрації або третіх осіб при цьому залишатимуться непорушеними.
................Перейти до повного тексту