- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Меморандум
Меморандум
про взаєморозуміння між Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку України та Комісією з цінних паперів та бірж Бразилії
Дата підписання: Дата набрання чинності для України: | 26.07.2010 26.07.2010 |
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку України та Комісія з цінних паперів та бірж Бразилії (далі - "Сторони");
керуючись нормами національного законодавства України і Бразилії та принципами рівності і взаємної вигоди;
враховуючи активізацію міжнародної діяльності на ринках цінних паперів, збільшення обміну інформацією у цій сфері та виходячи з прагнення Сторін розвивати співробітництво в зазначеній галузі;
домовились про таке:
1. Принципи співробітництва
1.1. Метою цього Меморандуму є захист інвесторів і сприяння розвитку та інтеграції ринків цінних паперів шляхом розробки плану співробітництва, покращення процесу взаєморозуміння та обміну інформацією в обсязі, що його дозволяють нормативно-правові акти регулювання ринків цінних паперів України та Бразилії та наявність відповідних ресурсів у Сторін.
1.2. Цей Меморандум не створює зобов'язань стосовно третіх сторін і не впливає на права та зобов'язання Сторін відповідно до інших міжнародних договорів, учасниками яких є Україна та Бразилія.
1.3. У рамках національного законодавства та правил регулювання ринку цінних паперів кожна Сторона сприятиме забезпеченню іншої Сторони, у разі можливості, будь-якою наявною інформацією про порушення або передумови для порушення законодавства чи правил регулювання ринку цінних паперів іншої Сторони.
2. Визначення
2.1. У цьому Меморандумі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
а) запитувана Сторона - сторона, якій надсилається інформаційний запит про отримання допомоги відповідно до даного Меморандуму;
б) запитуюча Сторона - сторона, яка здійснює запит про отримання допомоги відповідно до даного Меморандуму;
в) скорочена форма запиту - документ складений запитуючою Стороною з метою одержання певної інформації та який надається, факсом чи електронною поштою до запитуваної Сторони. Скорочена форма має обов'язково містити інформацію зазначену у підпунктах а) та б) пункту 3.2.
г) повна форма запиту - документ складений запитуючою Стороною з метою одержання певної інформації та який надається шляхом особистого вручення, або надсилання поштою. Повна форма повинна містити всю інформацію, яка зазначена у пункті 3.2.
3. Здійснення інформаційних запитів
3.1. Запити на одержання інформації повинні подаватись у письмовому вигляді. Коли інформація потрібна терміново, запити можуть подаватися в скороченій формі, але повна форма запиту повинна бути подана протягом 10-ти робочих днів з моменту одержання скороченої форми.
3.2. У запиті необхідно вказати таке:
а) предмет запиту (ідентифікація особи, професійні питання, які необхідно з'ясувати та ін.);
б) мета, з якою інформація запитується (включаючи положення нормативно-правових актів, які стосуються питання, що є предметом запиту);
в) опис правопорушення чи підозри у правопорушенні в сфері регулювання ринку цінних паперів, що є підставою для запиту;
г) посилання на інших осіб або суб'єктів, яким на думку запитуючої Сторони може знадобитись розкриття цієї інформації та причина такого розкриття;
ґ) осіб, які можуть володіти необхідною інформацією або документами про місце, де може зберігатись запитувана інформація;
д) зв'язок між зазначеними законами та регуляторними вимогами та регуляторної функції Запитуючої Сторони;
е) відповідність запитуваної інформації до зазначених законів та регуляторних вимог;
є) терміновість запиту та термін надання допомоги.
3.3. Будь-який документ чи інші матеріали, що надаються у відповідь на запит відповідно до цього Меморандуму, а також будь-які копії повертаються на вимогу Сторони, що їх надала.
3.4. Кожен запит буде розглянутий запитуваною Стороною з метою встановлення, чи може така інформація надаватися згідно з умовами цього Меморандуму. У разі, якщо запит не може бути задоволений повністю, запитувана Сторона вирішить, яка інформація щодо цього питання може бути надана.
3.5. Вирішуючи питання про надання відповіді чи відхилення запиту, в кожному конкретному випадку, запитувана Сторона повинна керуватись наступним:
а) чи стосується запит порушення нормативно-правових актів чи правил регулювання, яке не зустрічалось у практиці регулювання запитуваної Сторони;
б) чи може надаватися запитуючою Стороною рівнозначна допомога запитуваній Стороні при аналогічному запиті;
в) чи містить запит посилання на положення нормативно-правових актів, які суперечать законодавству запитуваної Сторони;
г) чи не зашкодить надання інформації суспільним інтересам або безпеці держави запитуваної Сторони;
................Перейти до повного тексту