- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Меморандум
Меморандум
про взаєморозуміння між Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку України та Національною комісією з цінних паперів Республіки Панама
Дата підписання: Дата набрання чинності для України: 05.10.2009 | 05.10.2009 |
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку України та Національна комісія з цінних паперів Республіки Панама (далі "Сторони") враховуючи активізацію міжнародної діяльності на ринках цінних паперів та ф'ючерсів і збільшення обміну інформацією з цього питання, дійшли висновку про необхідність співробітництва і домовилися про таке:
Стаття 1
Принципи співробітництва
1. Метою цього Меморандуму є захист інвесторів держав Сторін, а також сприяння подальшому розвитку та цілісності ринків цінних паперів та ф'ючерсів шляхом розробки плану співробітництва, поглиблення процесу взаєморозуміння та обміну інформацією в обсязі, дозволеному національним законодавством України та Республіки Панама та обумовленому наявністю відповідних ресурсів у Сторін.
2. Меморандум не створює зобов'язань по відношенню до третіх сторін і не впливає на права та зобов'язання держав Сторін стосовно інших міжнародних договорів, учасниками яких є держави Сторін.
3. У рамках національного законодавства своїх держав кожна Сторона сприятиме забезпеченню іншої Сторони, в разі можливості, будь-якою виявленою інформацією, про порушення або передумови порушення національного законодавства держави іншої Сторони.
Стаття 2
Здійснення інформаційних запитів
1. Запити на одержання інформації повинні подаватися в письмовому вигляді. Коли інформація потрібна терміново, запити можуть подаватися в скороченому вигляді, але повна форма запиту повинна бути подана протягом 10-ти робочих днів з моменту одержання скороченої форми.
2. Запит має містити наступне:
а) інформацію, що запитується (ідентифікація особи, професійні питання, які необхідно поставити та ін.);
б) мету, з якою інформація запитується (включаючи положення, що висвітлюються у нормативно-правових актах чи правилах, які стосуються питання, що є предметом запиту);
в) опис правопорушення чи підозри у правопорушенні, які є підставою для запиту;
г) зв'язок між визначеним правилом чи нормативно-правовим актом та функціями регулювання Сторони-запитувача;
д) відповідність допомоги, що запитується, визначеному правилу або нормативно-правовим актам;
є) суб'єкт, який потребує розкриття інформації та причина такого розкриття.
3. Будь-який документ чи інші матеріали, що надаються у відповідь на запит згідно Меморандуму, а також будь-які копії повинні повертатися тій Стороні, що його надала.
4. Кожен запит буде розглянутий запитуваною Стороною, з метою встановлення, чи може така інформація надаватися згідно умов Меморандуму та національного законодавства держави цієї Сторони. У випадку, коли запит не може бути задоволений повністю, запитувана Сторона вирішить, яка інформація, що відноситься до цього питання, може бути надана.
5. Вирішуючи питання про задоволення чи відхилення запиту, запитувана Сторона повинна враховувати наступне:
а) чи стосується запит порушення нормативно-правових актів чи правил регулювання, які не зустрічались в практиці регулювання у запитуваної Сторони;
б) чи може надаватися запитуючою Стороною рівнозначна допомога іншій Стороні при аналогічному запиті;
в) чи містить запит посилання на положення нормативно-правових актів, які суперечать законодавству держави запитуваної Сторони;
г) чи не зашкодить надання інформації суспільним інтересам держави запитуваної Сторони.
Стаття 3
Конфіденційність та використання інформації
................Перейти до повного тексту