1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Протокол


Протокол
про внесення змін до Угоди між Урядом України та Урядом Російської Федерації про подальше співробітництво в забезпеченні створення, спільного серійного виробництва та поставок в експлуатацію оперативно-тактичного військово-транспортного літака Ан-70 та транспортного літака Ан-70Т з двигунами Д-27 від 24 червня 1993 року
( Протокол затверджено Постановою КМ N 1280 від 02.12.2009 )
Дата підписання:
Дата затвердження Україною: 02.12.2009
Дата набрання чинності для України: 11.12.2009
18.08.2009

Уряд України та Уряд Російської Федерації, які надалі іменуються Сторонами, погодились з наступним:
Стаття 1
Внести до Угоди між Урядом України та Урядом Російської Федерації про подальше співробітництво у забезпеченні створення, спільного серійного виробництва та поставок в експлуатацію оперативно-тактичного військово-транспортного літака Ан-70 та транспортного літака Ан-70Т з двигунами Д-27 від 24 червня 1993 року (далі - Угода) наступні зміни:
1) абзац четвертий преамбули викласти в наступній редакції:
"враховуючи необхідність у подальшому співробітництві в області спільного розроблення літаків Ан-70 та Ан-70Т з двигунами Д-27,";
2) статті 1-4 викласти в наступній редакції:
"Стаття 1
Продовжити роботи щодо спільного створення літаків Ан-70 та Ан-70Т з двигунами Д-27, розвиваючи систему прямих зв'язків, що склалася між організаціями-розробниками та організаціями-виготовлювачами комплектуючих виробів, матеріалів та напівфабрикатів. Під літаком Ан-70Т розуміються модифікації літака Ан-70, у тому числі для цивільного використання.
Стаття 2
Сторони забезпечать фінансування спільної дослідно-конструкторської роботи щодо створення літаків Ан-70, двигунів Д-27, бортових систем та матеріалів в обсягах та в строки, що погоджені Сторонами, із державного бюджету України та федерального бюджету Російської Федерації.
Сторони визначать державними замовниками літака Ан-70 з двигунами Д-27 Міністерство оборони України та Міністерство оборони Російської Федерації.
Загальну координацію робіт, пов'язаних з проектуванням та виготовленням літаків, двигунів та іншої авіаційної техніки відповідно до цієї Угоди доручається наступним уповноваженим органам Сторін:
від Української Сторони - Міністерству оборони України та Міністерству промислової політики України;
від Російської Сторони - Міністерству промисловості та торгівлі Російської Федерації.
Стаття 3
Українська Сторона через державного замовника та уповноважені органи забезпечить спільні розроблення, проведення державних випробувань (державних спільних випробувань) та організацію серійного виробництва літаків Ан-70, Ан-70Т, двигунів Д-27 та комплектуючих виробів до них організаціями-розробниками та організаціями-виготовлювачами України.
Російська Сторона через державного замовника та уповноважений орган забезпечить спільні розроблення, проведення державних випробувань (державних спільних випробувань) та організацію серійного виробництва літаків Ан-70, Ан-70Т, двигунів Д-27 та комплектуючих виробів до них організаціями-розробниками та організаціями-виготовлювачами Російської Федерації.
Рішення щодо початку серійного виробництва літаків Ан-70, Ан-70Т та двигунів Д-27 в державах Сторін приймається відповідно до законодавства кожної із держав Сторін після завершення державних випробувань (державних спільних випробувань).
Стаття 4
Спільна діяльність, що здійснюється відповідно до цієї Угоди в рамках проведення державної політики у сфері оборони та забезпечення безпеки держави, фінансується Сторонами згідно з бюджетним законодавством кожної із держав Сторін залежно від наявності бюджетних асигнувань, що передбачені на ці цілі.
Фінансування спільної діяльності, що виходить за межі бюджетних асигнувань та/або державних програм, знаходиться у сфері відповідальності організацій-розробників та організацій-виготовлювачів, що здійснюють таку діяльність, та оговорюється в окремих угодах.
Нічого у цій статті не тлумачиться як додаткові зобов'язання, які створюються для Сторін, забезпечувати бюджетне фінансування співробітництва, що здійснюється у відповідності з цією Угодою.
Кожна Сторона, якщо інше безпосередньо не передбачено законодавством її держави, не несе відповідальності, за будь-якими фінансовими зобов'язаннями, які є результатом окремих угод між організаціями-розробниками та організаціями-виготовлювачами, що укладаються у рамках цієї Угоди.";
3) статтю 5 визнати такою, що втратила силу;
4) статті 6-9 викласти у наступній редакції:
"Стаття 6
Номенклатура, обсяг та строки поставок літаків Ан-70, Ан-70Т та двигунів Д-27, у тому числі і на експорт, а також запасних частин, наземного обладнання, контрольного та навчального майна для забезпечення експлуатації та ремонту зазначеної техніки уточнюються та узгоджуються державними замовниками та уповноваженими органами Сторін при координації планів взаємних поставок авіаційної техніки в установленому порядку.
Авіаційна техніка, що постачається, повинна відповідати технічним умовам на її постачання, які узгоджуються державними замовниками, організаціями-розробниками та організаціями-виготовлювачами на кожний черговий рік поставки.
Державні замовники, організації-розробники та організації-виготовлювачі беруть на себе відповідальність за якість агрегатів та систем зазначеної авіаційної техніки, що виробляються для літаків Ан-70, Ан-70Т та двигунів Д-27 на своїй території.
Стаття 7
Українська Сторона через свої організації-розробники та організації-виготовлювачі забезпечить комплектуючими виробами, матеріалами та напівфабрикатами, що будуть виготовлятися в Україні, серійне виробництво літаків Ан-70, Ан-70Т та двигунів Д-27.
Російська Сторона через свої організації-розробники та організації-виготовлювачі забезпечить комплектуючими виробами, матеріалами та напівфабрикатами, що будуть виготовлятися в Російській Федерації, серійне виробництво літаків Ан-70, Ан-70Т та двигунів Д-27.
Стаття 8
Роботи з удосконалення, поліпшення якості, підвищення надійності, збільшення гарантійних та технічних ресурсів літаків Ан-70, Ан-70Т, двигунів Д-27 та комплектуючих виробів до них будуть проводитися постійно за планами та програмами, які узгоджені державними замовниками, організаціями-розробниками та організаціями-виготовлювачами.
Стаття 9
Ціни на авіаційну техніку, що передбачена до поставки згідно з цією Угодою, узгоджуються державними замовниками.";
5) статтю 10 визнати такою, що втратила силу;

................
Перейти до повного тексту