- Правова система ipLex360
- Законодавство
Технологічна схема
взаємодії митної варти Державної митної служби України й спеціального підрозділу ескортування та нагляду Митного департаменту Республіки Молдова
Дата підписання: Дата набрання чинності для України: 03.07.2001 | 03.07.2001 |
Цю схему розроблено на основі положень Протоколу зустрічі делегацій Державної митної служби України й Митного департаменту Республіки Молдова від 14.07.2000 з метою посилення митного контролю за доставкою деяких товарів та інших предметів (далі - товари), що вивозяться з України в Республіку Молдова чи з Республіки Молдова в Україну, а також товарів, які прямують транзитом територіями цих держав.
Для цілей цієї Технологічної схеми такі терміни означають:
"Сторони" - Державна митна служба Україна і Митний департамент Республіки Молдова;
"підрозділи митного супроводження" - митна варта Державної митної служби України й спеціальний підрозділ ескортування та нагляду Митного департаменту Республіки Молдова;
"відповідальна особа" - старший групи підрозділу митного супроводження.
Перелік товарів, які підлягають конвоюванню підрозділами митного супроводження, зазначено в додатку до цієї Технологічної схеми.
Ця Технологічна схема передбачає взаємодію підрозділів митного супроводження в таких автомобільних пунктах пропуску через їх державний кордон:
Могилів-Подільський - Атаки;
Маяки - Удобне - Паланка;
Рені - Джурджулешть.
Цією Технологічною схемою передбачено такий порядок взаємодії підрозділів митного супроводження:
1. По прибутті товарів під конвоюванням підрозділу митного супроводження в пункт пропуску через державний кордон держави однієї Сторони відповідальна особа цього пункту пропуску повідомляє відповідальну особу пункту пропуску іншої Сторони про прибуття цих товарів.
2. Відповідальна особа підрозділу митного супроводження Сторони, що приймає, переміщується на територію пункту пропуску через державний кордон Сторони, що передає, для прийняття товарів, які прибули.
Після митного оформлення товарів Стороною, що передає, здійснюється передання цих товарів під охорону відповідальній особі Сторони, що приймає, для конвоювання відповідним підрозділом митного супроводження.
Відповідальна особа Сторони, що приймає, здійснює візуальний контроль товарів і транспортних засобів, які переміщують ці товари, для визначення цілості накладеного митного забезпечення та отримує супровідні документи.
3. Факт прийняття-передання товарів підтверджується записами в спеціальних журналах обох Сторін із зазначенням даних службового посвідчення відповідальних осіб, що приймають і передають, а також їх підписами. Форма журналів і порядок їх заповнення встановлюються за взаємним погодженням прикордонних митних органів обох Сторін, у зоні діяльності яких розташовано вищезгадані автомобільні пункти пропуску.
4. Після закінчення процедури прийняття-передання товарів відповідальна особа Сторони, що приймає, супроводжує вантаж у митницю призначення чи в пункт пропуску через державний кордон, через який здійснюється вивезення цих товарів за межі території держави цієї Сторони.
5. Після доставки товарів у митницю призначення чи в пункт пропуску, зазначений у пункті 4, здійснюється митне оформлення цих товарів і їх випуск відповідно до митного законодавства держави цієї Сторони, при чому супроводжувані товари оформлюються поза чергою.
6. В окремих випадках за спільним рішенням Сторін можуть супроводжуватися товари, не зазначені в Переліку, що додається.
Ця Технологічна схема набирає чинності з дня її підписання.
За згодою Сторін до Технологічної схеми можуть бути внесені зміни та доповнення, оформлені у вигляді Протоколів, які стають невід'ємною її частиною та набирають чинності в порядку, передбаченому для неї.
Будь-яка з Сторін може ініціювати денонсацію Технологічної схеми шляхом письмового повідомлення про це іншої Сторони. Технологічна схема припиняє свою дію через 10 днів після отримання такого повідомлення.
................Перейти до повного тексту