- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
про співробітництво у сфері розвитку державної служби і адміністративної реформи між Головним управлінням державної служби України та Головою Канцелярії Прем'єр-міністра Республіки Польща
Дата підписання: Дата набрання чинності для України: 27.04.2008 | 28.03.2008 |
Головне управління державної служби України та Голова Канцелярії Прем'єр-міністра Республіки Польща, далі - Сторони,
відзначаючи прагнення України до членства у Європейському Союзі,
усвідомлюючи важливість для цього реформування державного управління і державної служби в контексті європейської інтеграції,
вважаючи, що двостороннє співробітництво, обмін досвідом та партнерство відкриють нові можливості та нададуть стимулів для вирішення завдань, що постають перед обома державами,
ДОМОВИЛИСЬ про таке:
Стаття 1
Сторони здійснюватимуть і розвиватимуть співробітництво у сфері державної служби і адміністративної реформи, ефективності державного управління і державної служби, професіоналізації державної служби.
Співробітництво Сторін у зв'язку з реалізацією цієї Угоди здійснюватиметься з урахуванням принципу взаємної вигоди та відповідно до законодавства держав Сторін.
Стаття 2
Пріоритетними напрямами співробітництва Сторін є:
1. Розвиток законодавства, що регулює суспільні відносини у сфері державної служби.
2. Розмежування політичних і адміністративних посад в державному управлінні, професійний розвиток вищого корпусу державної служби.
3. Підвищення ефективності та результативності державного управління, зокрема через впровадження моделі управління якістю в органах державної влади.
4. Професійне навчання державних службовців.
5. Співробітництво у сфері електронного урядування та впровадження інформаційних технологій в органах державної влади.
Стаття 3
Співробітництво може здійснюватись у таких формах:
1. Здійснення спільних проектів і програм.
2. Обмін делегаціями з метою вивчення досвіду.
3. Проведення навчань, а також стажувань державних службовців.
4. Організація та проведення конференцій, семінарів, консультацій та нарад експертів.
................Перейти до повного тексту