1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
про міжвідомче співробітництво між Генеральною прокуратурою України та Прокуратурою Республіки Чилі
Дата підписання:
Дата набрання чинності для України: 03.10.2008
03.10.2008
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ, представлена в особі пана МЕДВЕДЬКА ОЛЕКСАНДРА ІВАНОВИЧА, Генерального прокурора; місцезнаходження за адресою: вул. Різницька 13/15, м. Київ, 01011, Україна, та
ПРОКУРАТУРА ЧИЛІ, представлена в особі пана САБАСА ЧАУАНА САРРАСА, Національного прокурора; місцезнаходження за адресою: пр. Хенераль Макенна, 1369, поверх 2, м. Сантьяго, Республіка Чилі
З метою встановлення і розвитку двостороннього співробітництва у боротьбі з транснаціональною злочинністю, зокрема, торгівлею людьми, контрабандою наркотиків та відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом;
керуючись принципами суверенітету, рівноправності, взаєморозуміння та взаємних інтересів, добросовісного виконання зобов'язань і поваги до прав людини;
беручи до уваги принципи, закріплені у Конвенції Організації Об'єднаних Націй проти транснаціональної організованої злочинності 2000 року;
погоджуються підписати
УГОДУ ПРО МІЖВІДОМЧЕ СПІВРОБІТНИЦТВО
на умовах та у формах, встановлених нижче:
I. ПЕРЕДУМОВИ
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ - незалежний, самостійний, ієрархічний державний орган, що є частиною єдиної системи органів прокуратури України, який не відноситься до виконавчої або судової гілок влади, статус якого визначається розділом VII та Перехідними положеннями Конституції України від 28.06.1996 року та Законом України "Про прокуратуру" від 05.11.1991 року. Функціями прокуратури України, передбаченими статтею 121 Конституції України та Перехідними положеннями до Конституції України, є: нагляд за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання та досудове слідство; підтримання державного обвинувачення в суді; нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов'язаних з обмеженням особистої свободи громадян; нагляд за додержанням і застосуванням прав і свобод людини і громадянина, додержанням законів з цих питань органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами; представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом; досудове слідство.
ПРОКУРАТУРА ЧИЛІ - автономний, ієрархічний, конституційно-регламентований орган, утворений відповідно до Розділу VI-A Конституції Республіки Чилі, статус якого визначений Законом 19.519 від 16 вересня 1997 року, завданнями якого є: управління за розслідуванням кримінальних злочинів, які встановлюють кримінальну караність діяння або визнають невинуватість обвинуваченого; здійснення кримінального переслідування відповідно до закону; та вжиття заходів щодо захисту потерпілих та свідків.
II. ЦІЛІ УГОДИ
Ця угода направлена на встановлення засад для поглиблення співробітництва між двома установами, які її підписують, та органами, які їм підпорядковуються, з метою покращення виконання їх відповідних повноважень.
Цілями угоди є:
1. Обмін інформацією у визначених сферах з питань, що стосуються роботи обох установ, такі як статистика, спеціальні публікації, законодавство, думки вчених, тексти законодавчих та інших нормативних актів, аналітичні матеріали і статистичні дані та повідомлення, що стосуються боротьби з транснаціональною злочинністю тощо.
2. Проведення навчальної діяльності для прокурорів, спеціалістів з криміналістики, слідчих працівників і адміністративного персоналу та, в основному, для кожної відповідної установи з метою розвитку професійних контактів і відносин між їх співробітниками, надання можливостей поширення та обміну відомчим досвідом у різних сферах діяльності, особливо в тих, які асоціюються з принципом змагальності в обох країнах, та розслідування і переслідування тяжких злочинів, таких як організована злочинність, незаконна торгівля наркотиками, корупція, сексуальна експлуатація та торгівля людьми і відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, вчинених злочинцями або злочинними угрупованнями.
Вищезазначене навчання відбуватиметься шляхом стажування, зустрічей, семінарів, робочих засідань, загалом, а також будь-якої навчальної діяльності та/або підготовки матеріалів, які є пріоритетними для обох установ.
3. Забезпечення дослідження та вивчення тем, що становлять взаємний інтерес, та опублікування і розповсюдження результатів зазначених зусиль.
4. Надання взаємної технічної допомоги в ключових сферах взаємного міжвідомчого розвитку, таких як управління, внутрішня організація та робочі процеси, управління ресурсами, постійне навчання персоналу, розвиток технологій та передача тощо.
5. Здійснення в межах своїх повноважень найбільш широкого та найефективнішого співробітництва та правової допомоги для досягнення успіху в кримінальних розслідуваннях, які проводяться у кожній з країн, якщо вони запитують інформацію, процесуальні дії чи заходи на території іншої країни. Вказане співробітництво повинно здійснюватися з метою ефективного кримінального переслідування транснаціональних злочинів.
6. Обмін інформацією і документами стосовно транснаціональної злочинності та причетних до неї осіб.
При цьому, дотримуючись вимог щодо забезпечення таємниці слідства, здійснювати обмін інформацією про громадян своїх держав, іноземних громадян та осіб без громадянства, які перебувають під слідством у зв'язку із вчиненням на території держави іншої Сторони злочинів, що мають ознаки торгівлі людьми, контрабанди наркотиків або інших злочинів, пов'язаних з транснаціональною злочинністю, а також у зв'язку з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом.
7. Вжиття всіх можливих заходів у межах своїх повноважень з метою сприяння ефективному і своєчасному виконанню запитів про екстрадицію та правову допомогу у кримінальних справах про транснаціональну злочинність, якщо такі запити прийняті компетентними органами запитуваної Держави.
III. ПІДСТАВИ СПІВРОБІТНИЦТВА (ЗАПИТИ ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ)

................
Перейти до повного тексту