- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
про основні напрями співробітництва у сфері захисту прав споживачів між Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерством економіки Латвійської Республіки
Дата підписання: 25.06.2008
Дата набрання чинності для України: 25.06.2008
Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерством економіки Латвійської Республіки, далі - Сторони,
усвідомлюючи важливість взаємодії Сторін із забезпечення захисту прав споживачів від неякісних товарів, робіт і послуг;
в цілях проведення узгодженої політики у сфері захисту прав споживачів;
домовилися про наступне:
Стаття 1
Метою цієї Угоди є створення правових і організаційних основ співпраці Сторін з проведення узгодженої політики у сфері захисту прав споживачів, спрямованої на формування рівних умов для громадян України і Латвійської Республіки з захисту їх інтересів від недобросовісної діяльності господарюючих суб'єктів, які діють на територіях держав Сторін.
Стаття 2
Права споживачів і їх захист гарантуються національним законодавством з захисту прав споживачів держав Сторін, а також цією Угодою.
Будь-яка особа держави однієї із Сторін, застосовуючи правові акти у сфері захисту прав споживачів держави іншої Сторони, має такі ж права і обов'язки, як і особи держави іншої Сторони, якщо це не суперечить національним законодавствам і міжнародним зобов'язанням держав кожної із Сторін.
Стаття 3
Сторони здійснюють співробітництво у сфері захисту прав споживачів з урахуванням національного законодавства своїх держав, загальноприйнятих норм міжнародного права в цій сфері за наступними основними напрямами:
- забезпечення споживачів, державних органів і громадських об'єднань споживачів оперативною і достовірною інформацією про товари (роботи, послуги), виробників (продавців, виконавців);
- вживання заходів щодо запобігання діяльності недобросовісних господарюючих суб'єктів і потрапляння неякісних товарів (послуг) на державні території держав Сторін;
- обмін інформацією про зміни і доповнення законодавства, яке регулює контроль за дотриманням норм і правил торгівлі, якість і безпеку товарів народного споживання, а також методичними рекомендаціями щодо боротьби з порушеннями на споживчому ринку;
- обмін досвідом щодо створення і функціонування інформаційних систем, що використовуються в боротьбі з порушеннями на споживчому ринку, та державних систем захисту прав споживачів;
- залучення засобів масової інформації до систематичного висвітлення питань захисту прав споживачів;
................Перейти до повного тексту