- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
між Урядом України і Урядом Російської Федерації про торговельне судноплавство
Дата схвалення: 17.11.1994
Дата підписання: 08.02.1995
Набуття чинності: 27.05.1995
Уряд України і Уряд Російської Федерації, надалі - Договірні Сторони,
бажаючи зміцнювати і розвивати відносини між двома країнами в галузі торговельного судноплавства,
згодились з нижченаведеним:
Стаття 1
В цій Угоді:
1. Термін "судно Договірної Сторони" означає будь-яке судно, що внесене до суднового реєстру цієї Договірної Сторони і яке ходить під її прапором згідно з її законодавством.
Цей термін, однак, не включає військові кораблі, а також спортивні і прогуляночні судна.
2. Термін "член екіпажу судна" означає капітана і будь-яку іншу особу, яка дійсно зайнята під час рейсу на борту судна виконанням обов'язків, що пов'язані з експлуатацією судна або обслуговуванням на ньому і яка включена до суднової ролі.
3. Термін "компетентні органи" означає:
у відношенні України - Міністерство транспорту України
у відношенні Російської Федерації - Департамент морського транспорту Міністерства транспорту Російської Федерації.
Стаття 2
Договірні Сторони всебічно сприятимуть свободі торговельного мореплавства і утримуватимуться від будь-яких дій, які можуть зашкодити нормальному розвитку міжнародного судноплавства.
Стаття 3
Договірні Сторони продовжуватимуть докладати зусиль з підтримки і розвитку двостороннього торговельного судноплавства і ефективного ділового співробітництва між компетентними органами Договірних Сторін. Зокрема, Договірні Сторони згоджуються проводити взаємні консультації і взаємний обмін інформацією між їх компетентними органами і сприяти тісному співробітництву між їх фрахтовими, судноплавними і пов'язаними з судноплавством підприємствами і організаціями.
Стаття 4
1. Договірні Сторони згоджуються:
а) сприяти участі суден Договірних Сторін в перевезеннях морем між портами їх країн, а також не перешкоджати участі суден однієї Договірної Сторони в перевезеннях морем між портами іншої Договірної Сторони;
б) співпрацювати в усуненні перешкод, які могли б завадити розвитку перевезень морем між портами їх країн;
в) не перешкоджати участі суден однієї Договірної Сторони в перевезеннях морем між портами іншої Договірної Сторони і портами третіх країн.
2. Положення пункту 1 цієї статті не обмежують право суден третіх країн брати участь у перевезеннях морем між портами Договірних Сторін.
Стаття 5
1. Договірні Сторони згідно з діючим на їх територіях законодавством сприятимуть судноплавним або пов'язаним із судноплавством підприємствам і організаціям однієї Договірної Сторони у відкритті ними ліній на порти і з портів іншої Договірної Сторони, а також у створенні ними на території іншої Договірної Сторони представництв або спільних підприємств.
2. Діяльність зазначених представництв і спільних підприємств буде підпорядкована відповідним законам і правилам, що діють на території країни перебування.
Стаття 6
Кожна Договірна Сторона надаватиме іншій Договірній Стороні та її суднам в усіх питаннях торговельного судноплавства режим найбільшого сприяння, якщо інше не передбачено цією Угодою.
Стаття 7
1. Кожна Договірна Сторона надає суднам іншої Договірної Сторони таке ж ставлення, яке вона надає своїм суднам, що зайняті в міжнародному сполученні, стосовно вільного доступу до портів, використання портів для навантаження і розвантаження вантажів, посадки і висадки пасажирів, сплачування корабельного та інших портових зборів, користування послугами, призначеними для судноплавства, і здійснення звичайних комерційних операцій.
Валюта платежу визначатиметься згідно з умовами платіжної угоди між Договірними Сторонами.
2. Кожна Договірна Сторона надає суднам під прапором третіх країн, які експлуатуються судноплавними підприємствами іншої Договірної Сторони, ставлення, яке передбачене в пункті 1 цієї статті, якщо це не суперечить її обов'язкам, що виходять з міжнародних угод, або її законодавству.
3. Положення пунктів 1 і 2 цієї статті:
а) не поширюються на порти, не відкриті для заходу іноземних суден;
б) не стосуються діяльності, яку резервує кожна з Договірних Сторін для своїх підприємств і організацій, включаючи, зокрема, рятування і буксирування;
в) не зобов'язують одну Договірну Сторону поширювати на судна іншої Договірної Сторони винятки з правил обов'язкової лоцманської проводки, що надаються своїм власним суднам.
................Перейти до повного тексту