1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Протокол


Протокол
між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про внесення поправок до Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про повітряне сполучення 1990 року
Дата підписання: 10.05.1995
Дата набрання чинності: 10.05.1995
Уряд України та Уряд Сполучених Штатів Америки (далі "Сторони"),
бажаючи сприяти розширенню можливостей міжнародного повітряного транспорту,
бажаючи створити для авіапідприємств можливості пропонувати різноманітні види послуг при перевезенні пасажирів та транспортуванні вантажів,
бажаючи заохотити окремі авіапідприємства в розвитку та запровадженні нових конкурентоспроможних видів послуг,
посилаючись на переговори між Сторонами, які відбулися 6-9 листопада 1994 року у Києві та 10-13 січня 1995 року у Вашингтоні, з метою укладення нової двосторонньої Угоди про повітряне сполучення між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки, щоб замінити Угоду про повітряне сполучення з Додатками, підписану у Вашингтоні 1 червня 1990 року (далі - Угода 1990 року), яка зараз застосовується в здійсненні повітряного сполучення між Україною та Сполученими Штатами Америки,
бажаючи виконувати домовленості, досягнуті у ході цих переговорів, як основу для майбутнього розвитку відносин між двома країнами у галузі цивільної авіації,
погодились про наступне:
СТАТТЯ I
(A) Положення Додатка I до цього Протоколу (Регулярне повітряне сполучення) та Додатка II до цього Протоколу (Чартерні повітряні перевезення) застосовуватимуться до 31 грудня 1996 року щодо авіаційного сполучення між Україною та Сполученими Штатами Америки замість Додатків до Угоди 1990 року.
(B) В період чинності цього Протоколу не застосовуватимуться наступні словосполучення:
(I) у розділі 1 (A) Додатка I - "незалежно від першого речення пункту 1 Статті 3 цієї Угоди";
(II) у розділі 1 (B) Додатка I - "призначатимуться відповідно до Статті 3 цієї Угоди";
(III) у розділі 3 (A) Додатка I і у розділі 2 Додатка II - "незалежно від пункту 3 Статті 11".
(C) В період чинності цього Протоколу словосполучення у розділі 3 (B) Додатка I "відповідно до Статті 13 цієї Угоди" буде замінена на словосполучення "за взаємною згодою".
СТАТТЯ II
Цей Протокол та Додатки до нього, які є його складовою частиною, набуває чинності з дати підписання.
На посвідчення цього особи, що нижче підписалися, належним чином уповноважені своїми Урядами, підписали цей Протокол.
Вчинено у м. Києві 10 травня 1995 року у двох примірниках, кожний українською і англійською мовами, при цьому обидва тексти є рівно автентичні.
За Уряд За Уряд
України Сполучених Штатів Америки
(підпис) (підпис)
ДОДАТОК I
РЕГУЛЯРНЕ ПОВІТРЯНЕ СПОЛУЧЕННЯ
РОЗДІЛ 1
A. Незалежно від першого речення пункту 1 Статті 3 цієї Угоди, кожна Сторона матиме право призначити не більше чотирьох авіапідприємств для здійснення комбінованих (пасажирсько-вантажних) сполучень і не більше двох авіапідприємств для здійснення повністю вантажних перевезень по маршрутах, зазначених у Розділі 2 цього Додатка.
B. Авіапідприємства, що здійснюють сполучення між територіями Сторін виключно на основі договорів "код-шерінгу" з авіапідприємствами іншої Сторони або з авіапідприємствами третьої країни, призначатимуться відповідно до Статті 3 цієї Угоди, і враховуватимуться з дотриманням викладених вище обмежень щодо призначень.
РОЗДІЛ 2
Авіапідприємства однієї Сторони, котрі призначені згідно з цим Додатком, відповідно до умов свого призначення матимуть право здійснювати регулярні міжнародні повітряні перевезення (1) між пунктами за наступними маршрутами, та (2) між пунктами на таких маршрутах і пунктами в третіх країнах через пункти на території Сторони, яка призначила авіапідприємства.
A. Маршрути для авіапідприємства чи авіапідприємств, призначених Урядом Сполучених Штатів Америки:
Із Сполучених Штатів Америки:
1. Через чотири європейські проміжні пункти (*) до Києва та Одеси з повним обсягом комерційних прав при здійсненні перевезень без "код-шерінгу" і без місцевих комерційних прав при здійсненні "код-шерінгових" перевезень з авіапідприємствами третьої країни;
та
_______________
(*) Проміжні пункти вибиратимуться Урядом Сполучених Штатів Америки і можуть змінюватися шляхом письмового повідомлення, що надсилається за один місяць до того дипломатичними каналами.
2. До Києва, Одеси, Львова, Дніпропетровська і трьох українських пунктів, що будуть взаємно погоджені, та до десяти українських пунктів при здійсненні "код-шерінгових" перевезень з національними авіапідприємствами без місцевих комерційних прав.
B. Маршрути для авіапідприємства чи авіапідприємств, призначених Урядом України:
З України:
1. При здійсненні лише "код-шерінгових" перевезень через чотири європейські проміжні пункти (**) до двох пунктів Сполучених Штатів на вибір України (***) без місцевих комерційних прав; та
_______________
(**) Проміжні пункти вибиратимуться Урядом України і можуть змінюватися шляхом письмового повідомлення, що надсилається за один місяць до того дипломатичними каналами.
(***) Два пункти у Сполучених Штатах Америки вибиратимуться серед тих, що зазначені на маршруті України B(2).
2. До Нью-Йорка, Чикаго, Вашингтона, О. К., Лос-Анджелеса, Бангора, трьох пунктів Сполучених Штатів Америки, що будуть взаємно погоджені, та до десяти пунктів Сполучених Штатів Америки при здійсненні "код-шерінгових" перевезень з національними авіапідприємствами без місцевих комерційних прав і далі до трьох пунктів за межами з повним обсягом комерційних прав.
РОЗДІЛ З
A. Незалежно від пункту 3 Статті 11, авіапідприємства кожної Сторони, призначені для комбінованого перевезення, можуть здійснювати польоти з частотою до 18 щотижневих кругових рейсів, а авіапідприємства кожної Сторони, призначені для повністю вантажного перевезення, можуть здійснювати до 4 щотижневих кругових рейсів за маршрутами, зазначеними у Розділі 2.
B. Зазначена вище частота рейсів може збільшуватися відповідно до Статті 13 цієї Угоди. Додаткові ділянки, що експлуатуються призначеними авіапідприємствами однієї Сторони, не рахуватимуться як частота рейсів, але вони мають бути завчасно схвалені авіаційними властями іншої Сторони.
РОЗДІЛ 4
Кожне призначене авіапідприємство на свій розсуд може на будь-якому або всіх рейсах:
1) здійснювати польоти у будь-якому або обох напрямках;
2) комбінувати різні номери рейсів під час експлуатації одного повітряного судна;
3) обслуговувати пункти на маршрутах у будь-якій комбінації, а також у будь-якому порядку (що може включати обслуговування проміжних пунктів як пунктів за межами, а пунктів за межами як проміжних пунктів);
4) опускати зупинки у будь-якому пункті або пунктах;
5) обслуговувати будь-який проміжний пункт або пункт за межами, що не зазначені на маршруті у Розділі 2 вище, на основі "сліпого сектора"; та
6) переміщувати вантаж, що перевозиться, з одного зі своїх повітряних суден на будь-яке зі своїх інших повітряних суден у будь-якому пункті на маршрутах;
без обмежень щодо напрямків та географії польотів та без втрати будь-якого права перевозити вантаж, користування яким дозволяється будь-яким іншим чином згідно з цією Угодою за умови, що сполучення починається або закінчується на території Сторони, яка призначає авіапідприємство.

................
Перейти до повного тексту