1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
між Міністерством сільського господарства і продовольства України від імені Уряду України та Товарно-кредитною корпорацією Сполучених Штатів Америки
Дата підписання: 21.11.1994
Дата набуття чинності: 21.11.1994
Міністерство сільського господарства і продовольства України від імені Уряду України та Товарно-кредитна корпорація, агентство та повноважний орган Сполучених Штатів Америки:
визнаючи бажаність розширення торгівлі сільськогосподарськими продуктами між Сполученими Штатами Америки (далі - країна-експортер) і Україною (далі - країна-імпортер) у такий спосіб, щоб не вплинути негативно на звичайний маркетинг цих товарів країни-експортера та не порушити надмірно світові ціни на сільськогосподарську продукцію або нормальні схеми комерційної торгівлі з іншими країнами;
визнаючи політику країни-експортера, спрямовану на використання продуктивності сільського господарства для того, щоб поліпшити забезпечення продуктами харчування населення планети шляхом боротьби з голодом і недоїданням у країнах, що розвиваються, заохочення цих країн удосконалювати власне сільськогосподарське виробництво, а також допомогти їм у їх економічному розвитку;
визнаючи рішучість країни-імпортера підвищувати забезпечення продуктами харчування та сприяти широкому, справедливому і невпинному розвитку, включаючи удосконалення у галузі сільського господарства;
бажаючи сприяти взаєморозумінню, яке має бути керівним принципом під час реалізації сільськогосподарської продукції країні-імпортеру згідно із статтею 1 "Закону про розвиток і сприяння сільськогосподарській торгівлі" США із внесеними поправками (далі - Закон), і колективними та індивідуальними заходами, які обидва Уряди вживатимуть при проведенні вищезгаданої політики;
погодились про таке:
ЧАСТИНА I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1
А. Угода про фінансування продажу товарів
Товарно-кредитна корпорація зобов'язується фінансувати продаж сільськогосподарської продукції визначеним країною-імпортером покупцям відповідно до умов цієї Угоди.
Б. Дозвіл на купівлю
Фінансування сільськогосподарської продукції, зазначеної у Частині II цієї Угоди, залежатиме від надання Товарно-кредитною корпорацією дозволів на купівлю та одержання згоди на них з боку країни-імпортера.
В. Запит про дозвіл на купівлю
Запит про дозвіл на купівлю буде подано протягом 90 діб після того, як ця Угода набуде чинності, а що стосується будь-яких додаткових товарів або обсягів товарів, передбачених будь-яким додатком до цієї Угоди - протягом 90 діб після того, якщо даний додаток до цієї Угоди набуде чинності. Дозволи на купівлю мають включати положення відносно продажу та доставки таких товарів та інші відповідні питання.
Г. Термін доставки
За винятком тих випадків, коли термін доставки визначається Товарно-кредитною корпорацією, всі доставки товарів, що продаються за умовами цієї Угоди, повинні здійснюватись у строки, передбачені таблицею товарів у Частині II.
Д. Максимальна вартість експорту
Уряд країни-експортера може змінювати загальну кількість кожного товару, що фінансується за умовами цієї Угоди, якщо витрати на морське перевезення, які фінансуються згідно з Частиною I, Статті 1, розділ Е, відрізняються від оцінок витрат на морське перевезення, визначених у Частині II, так, щоб загальний обсяг фінансування за умовами кредиту, здійснюваного Урядом країни-експортера, не перевищив максимальну ринкову вартість експорту, зазначену в Частині II.
Е. Морський фрахт та витрати на інші вантажні перевезення
1. Товарно-кредитна корпорація має покрити різницю у тарифах на морський фрахт для товарів, які Товарно-кредитній корпорації потрібно перевезти кораблями під прапором Сполучених Штатів Америки. Різницею у тарифах на морський фрахт вважається сума, яка визначається Товарно-кредитною корпорацією, на яку витрати на морські перевезення перевищують (на відміну від протилежного випадку) раніше визначену суму за вимогу, щоб товари транспортувалися кораблями під прапором Сполучених Штатів Америки. Країна-імпортер не повинна мати ніяких зобов'язань щодо відшкодування Товарно-кредитній корпорації різниці у тарифах на морський фрахт, яку сплачує Товарно-кредитна корпорація.
2. Крім виплати різниці у тарифах на морський фрахт, країна-експортер фінансуватиме на умовах кредиту або 90% різниці витрат на морські перевезення, коли фрахтові контракти передбачають, що витрати на розвантаження, включаючи виплати портовим вантажникам, та інші портові збори, здійснюються за рахунок судна або 98% різниці всіх витрат на поставку на умовах "фрі-аут", як визначено, залежно від вибору, відділом, який веде роботу з PL-480. Країна-імпортер має внести витрати за портові збори у порту розвантаження і повинна передбачати їх при складанні фрахтових кредитних листів.
3. Сума транспортних витрат, що включається до кожної таблиці товарів для фінансування на умовах кредиту, не включає різницю вартості морських вантажних перевезень, яку має сплачувати країна-експортер, і є лише оціночною сумою, яка буде потрібна для покриття транспортних витрат, що мають фінансуватися на умовах кредиту урядом країни-експортера. Реальна вартість фрахту буде визначена у листах зобов'язання та відповідних формах вказівок, які стосуються ухвалення кораблів, що випускаються Товарно-кредитною корпорацією згідно з дозволами на купівлю на виконання цієї Угоди.
Є. Фрахтовий акредитив
Одразу ж після підписання контракту про використання кораблів під прапором Сполучених Штатів для перевезення ними товарів і у будь-якому випадку не пізніше моменту подання судна під завантаження країна-імпортер або уповноважені нею покупці повинні відкрити акредитив у доларах США на суму оціночної вартості морського перевезення даних товарів.
Стаття 2
А. Форми фінансування
Продаж товарів, вказаних у Частині II, буде фінансуватися відповідно до форми фінансування, яка визначається далі. Спеціальні положення, що стосуються цього продажу, також формулюються у Частині II.
Б. Кредитні положення
Такі положення відносяться до продажу, який має фінансуватися у доларах США на умовах кредиту, які сформульовані у Частині II.
1. Щодо поставки товару, та фінансування фрахту протягом кожного календарного року згідно з цією Угодою, основний капітал кредитної лінії (далі - основний капітал) складатиметься із суми, у доларах США, що сплачена Товарно-кредитною корпорацією за товари, які закуплені, і сума у доларах США, що виділена нею на покриття транспортних витрат країни-експортера на умовах кредиту (проте не включає різницю у тарифах на морський фрахт). Основний капітал має бути сплачений згідно із графіком, вказаним у Частині II цієї Угоди. Перша оплата в розстрочку повинна бути здійснена на дату, яка визначена у Частині II цієї Угоди. Наступні внески повинні здійснюватися через інтервали в один рік. Будь-яка виплата основної частини боргу може здійснюватись раніше передбачуваного строку.
2. Проценти по несплаченому балансу основного капіталу за доставлені товари та морський фрахт за кожний календарний рік почнуть наростати з дати останньої поставки цих товарів в кожному календарному році. Проценти мають сплачуватись не пізніше установленої дати виплати кожного внеску основного боргу, за винятком того випадку, коли дата першого внеску перевищує рік після дати останньої поставки, перша виплата процентів має здійснюватися не пізніше одного року від дати останньої поставки. Після цього виплата процентів повинна здійснюватися кожного року і не пізніше встановленої дати кожної виплати по основному капіталу.
3. Протягом часу, з якого починається нарахування процентів, до моменту виплати першого внеску проценти нараховуються згідно з початковими процентними ставками, зазначеними у Частині II цієї Угоди. Після цього проценти повинні нараховуватися відповідно до рівня процентних ставок, які подовжуються і які визначені у Частині II цієї Угоди.
4. Обрахунки всіх платежів по основному капіталу та по процентах, згідно з цією Угодою, повинні виконуватись у доларах Сполучених Штатів Америки.
В. Положення про оплату
Всі розрахунки по оплаті за товари, які фінансуються на умовах доларового кредиту, повинні виконуватись у доларах Сполучених Штатів.
Г. Внесення платежів
Уряд країни-імпортера повинен забезпечити виконання платежів у доларах Сполучених Штатів Америки скарбнику Товарно-кредитної корпорації (Товарно-кредитна корпорація, Міністерство сільського господарства Сполучених Штатів Америки, Вашингтон, О.К., 20013 п. с. 2415), якщо уряди обох країн не погодяться на інший спосіб оплати.
Стаття 3
А. Світова торгівля
Уряди обох країн повинні зробити максимум застережень, щоб впевнитись у тому, що продаж сільськогосподарських товарів згідно з цією Угодою не привів до зміни розташування традиційних ринків збуту цих товарів у країни-експортера або до надмірного впливу на світові ціни на сільськогосподарські товари, або до руйнування сталих зв'язків комерційної торгівлі з іншими країнами.
Для впровадження цього положення країна-імпортер буде:
1. Забезпечувати, щоб загальний імпорт з країни-експортера та інших країн у країну-імпортер, який оплачується з ресурсів країни-імпортера, дорівнював принаймні об'єму.
Б. Приватна торгівля
Під час виконання положень цієї Угоди Уряди обох країн повинні намагатись сприяти функціонуванню торговельної ланки, щоб дозволити приватним торгівцям працювати ефективно.
В. Звітування
Додатково до будь-яких інших звітів, погоджених обома Урядами, Міністерство сільського господарства і продовольства України повинне надавати за формою та у час, визначені згідно з запитом Товарно-кредитної корпорації:

................
Перейти до повного тексту