- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Протокол
Протокол
про домовленість між Міністерством оборони України та Міністерством оборони Республіки Узбекистан щодо порядку підготовки офіцерських кадрів у військово-навчальних закладах
Дата підписання: 20.01.94 р.
Дата набуття чинності: 20.01.94 р.
Міністерство оборони України і Міністерство оборони Республіки Узбекистан, які надалі іменуються Сторонами,
погодились про таке:
СТАТТЯ 1
Сторони здійснюють погоджені дії, спрямовані на підготовку офіцерських кадрів, виходячи з потреби їх збройних сил.
Підготовка військових кадрів для Збройних Сил України і Збройних Сил Республіки Узбекистан здійснюватимуться на їх замовлення, починаючи з набору 1994 року, українськими та узбецькими військово-навчальними закладами на контрактній основі за винятком, вказаним у статті 2 цього Протоколу.
СТАТТЯ 2
Сторони надають курсантам та слухачам військово-навчальних закладів України і Республіки Узбекистан, а також ад'юнктам та докторантам право безкоштовного продовження та закінчення навчання в українських і узбецьких військово-навчальних закладах та науково-дослідних установах, у які вони поступили включно до 1992 року.
СТАТТЯ 3
На основі цього Протоколу Сторони розробляють річний план прийому на навчання в українські та узбецькі військово-навчальні заклади.
Річний план прийому на навчання курсантів, слухачів, ад'юнктів і докторантів у військово-навчальних закладах та науково-дослідних установах України і Республіки Узбекистан опрацьовується робочими групами Сторін до 15 листопада щорічно.
У план підготовки військових кадрів включається потрібна кількість навчальних місць, термін підготовки, спеціальність, за якою планується підготовка офіцерських кадрів для Сторін, та інші питання.
План підготовки офіцерських кадрів підписується уповноваженими особами Сторін до 15 грудня щорічно.
СТАТТЯ 4
Сторони здійснюють набір та направлення абітурієнтів у вищі військово-навчальні заклади за домовленістю.
Відповідальність за підбір кандидатів покладається на відряджуючу Сторону.
................Перейти до повного тексту