1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
між Урядом України та Урядом Японії про співробітництво в галузі ліквідації ядерної зброї, що підлягає скороченню в Україні, і створенні Комітету зі співробітництва в цих цілях
( Про втрату чинності Угоди див. Лист Міністерства закордонних справ N 72/14-612/1-1933 від 19.07.2018 )
Дата підписання:
Дата набуття чинності:
02.03.94
14.03.94
Уряд України й Уряд Японії,
бажаючи співробітничати з метою забезпечення безпечної ліквідації ядерної зброї, що підлягає скороченню в Україні на підставі відповідних договорів і інших заходів,
підкреслюючи важливість нерозповсюдження ядерної зброї і прагнучи погоджено працювати в зазначеному напрямку,
бажаючи також сприяти рішенню проблем охорони навколишнього середовища, що стосуються ліквідації ядерної зброї,
вважаючи необхідним створити відповідний міжурядовий орган для співробітництва з метою забезпечення ліквідації ядерної зброї, що підлягає скороченню в Україні,
домовилися про таке:
Стаття 1
1. Уряд України й Уряд Японії (далі "Сторони") сприяють співробітництву з метою: забезпечення безпечної і надійної ліквідації ядерної зброї, що підлягає скороченню на основі двосторонніх і багатосторонніх договорів про скорочення й обмеження ядерної зброї, учасником яких є Україна, або ж інших заходів; забезпечення заходів для нерозповсюдження ядерної зброї; рішення відповідних екологічних проблем (далі "співробітництво в галузі ліквідації ядерної зброї, що підлягає скороченню в Україні").
2. Для досягнення цілей, передбачених у п. 1 цієї статті, Сторони створюють Комітет з питань співробітництва в галузі ліквідації ядерної зброї, що підлягає скороченню в Україні (далі "Комітет"), як міжурядовий орган.
Стаття 2
1. Для досягнення цілей, передбачених у п. 1 Статті 1, Комітет здійснює наступні задачі:
(a) визначення пріоритетних /напрямів/ співробітництва в галузі ліквідації ядерної зброї, що підлягає скороченню в Україні, включаючи обмін інформацією, думками і результатами відповідних досліджень. Це завдання здійснюється на підставі потреб Української Сторони;
(b) розробка конкретних програм співробітництва в галузі ліквідації ядерної зброї, що підлягає скороченню в Україні. Це завдання здійснюється на підставі потреб Української Сторони;
(c) висновок з органами, призначеними Українською Стороною, угод, що визначають відповідно до підпунктів (a) і (b) цього пункту конкретні параметри і процедури співробітництва в галузі ліквідації ядерної зброї, що підлягає скороченню в Україні. Такі угоди містять, серед іншого, плани заходів, положення про форми перевірки, згаданих у Статті 8, і, у разі потреби, положення про привілеї і імунітети на підставі Статті 9. У тому випадку, якщо які-небудь положення угод розходяться з положеннями даної Угоди, переважну силу мають положення даної Угоди;
(d) здійснення і сприяння здійсненню конкретних програм, розроблених відповідно до підпункту (b) цього пункту, відповідно до угод, згаданими в підпункті (c) цього пункту;
(e) одержання внесків від Урядів, міжурядових або неурядових організацій (далі "донорами") і розпорядження цими внесками і отриманими з них відсотками (далі "кошти Комітету"), винятково для досягнення цілей, передбачених пунктом 1 Статті 1, і здійснення задач Комітету, передбачених у цій Статті;
(f) проведення через свій технічний Секретаріат платежів, необхідних для діяльності Комітету;
(g) аналіз діяльності Комітету та інформування донорів відповідно до правил процедури роботи Комітету, згаданих в підпункті (i) даного пункту, про використання коштів Комітету;
(h) прийняття, з урахуванням думки згаданих у підпункті (g) цього пункту донорів, що відповідають заходам у тому випадку, якщо Комітетом визнано, що положення даної Угоди, не дотримуються при здійсненні конкретних програм, розроблених відповідно до підпункту (b) цього пункту, відповідно до угод, згаданими в підпункті (c) цього пункту. У разі потреби ці заходи можуть включати припинення використання коштів Комітету при здійсненні однієї або кількох передбачених підпунктом (b) цього пункту конкретних програм;
(i) прийняття правил процедури роботи Комітету;
(j) здійснення іншої діяльності, необхідної для досягнення цілей даної Угоди.
2. У разі здійснення завдань, згаданих у підпункті (d) пункту 1 цієї Статті, Комітет може в рамках цієї Угоди співробітничати у відповідних формах, включаючи висновок угод про співробітництво, з урядами інших держав, міжурядовими і неурядовими організаціями.
Стаття 3
Комітет складається з Правління і технічного Секретаріату.
Стаття 4
1. До складу Правління входять представники Сторін. Кожна Сторона призначає по одному представнику (далі "Представники Сторін"). У разі необхідних випадків Представники Сторін мають на засіданнях Правління радників і експертів.
2. Правління уповноважене здійснювати завдання Комітету, згадані в Статті 2.
3. Терміни і місце скликання засідань Правління визначаються Представниками Сторін.
4. Рішення Правління приймаються на підставі консенсусу. Такі рішення є рішеннями Комітету.
Стаття 5
Технічний Секретаріат, очолюваний Виконавчим директором, знаходиться в Японії. Виконавчого директора і співробітників технічний Секретаріат за узгодженням із Правлінням призначає Японська Сторона.
Стаття 6
1. Японська Сторона, у рамках законодавства Японії і у межах виділених нею /Українській Стороні/ фінансових ресурсів, надає Комітетові коштів для здійснення співробітництва на основі цієї Угоди. Ці кошти стають частиною коштів Комітету і витрачаються винятково для досягнення цілей, передбачених пунктом 1 Статті 1, а також для виконання завдань Комітету, згаданих у Статті 2.
2. Розподіл коштів Комітету, необхідних для здійснення співробітництва відповідно до цієї Угоди, здійснюється Японською Стороною на підставі конкретних програм, згаданих у підпункті (b) пункту 1 Статті 2 і угод, згаданих у підпункті (c) пункту 1 Статті 2. Про такий розподіл Японська Сторона повідомляє Комітетові. Після одержання Комітетом такого повідомлення, Правління відповідно до підпункту (f) пункту 1 Статті 2 дає вказівку технічному Секретаріатові зробити необхідні платежі.

................
Перейти до повного тексту