- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
про основні напрямки співробітництва у сфері захисту прав споживачів між Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики і Національною радою захисту прав споживачів при Міністерстві юстиції Литовської Республіки
Дата підписання: 09.12.2005
Дата набуття чинності: 09.12.2005
Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики і Національна рада захисту прав споживачів при Міністерстві юстиції Литовської Республіки, далі - "Сторони",
усвідомлюючи важливість взаємодії Сторін у забезпеченні захисту прав споживачів від неякісних товарів, робіт та послуг,
в цілях проведення узгодженої політики у сфері захисту прав споживачів,
домовилися про наступне:
Стаття 1
Метою цієї Угоди є створення правових і організаційних засад співробітництва Сторін щодо проведення узгодженої політики у сфері захисту прав споживачів, направленої на формування рівних умов для громадян України і Литовської Республіки у захисті їх інтересів від недобросовісної діяльності господарюючих суб'єктів, що діють на територіях держав - учасниць цієї Угоди.
Стаття 2
Права споживачів та їх захист гарантуються національним законодавством із захисту прав споживачів держав Сторін, а також цією Угодою.
Будь-яка особа держави однієї із Сторін, застосовуючи правові акти у сфері захисту прав споживачів держави іншої Сторони, має такі ж права і обов'язки, що і особи держави іншої Сторони, якщо це не суперечить національним законодавствам і міжнародним зобов'язанням держав кожної із Сторін.
Стаття 3
Сторони здійснюють співробітництво у сфері захисту прав споживачів з урахуванням національного законодавства, загальноприйнятих норм міжнародного права у цій сфері за наступними основними напрямками:
забезпечення споживачів, державних органів та громадських об'єднань споживачів оперативною та достовірною інформацією про товари (роботи, послуги), виробників (продавців, виконавців);
вжиття заходів щодо попередження діяльності недобросовісних господарюючих суб'єктів і надходження неякісних товарів (послуг) на державні території Сторін;
обмін інформацією про зміни та доповнення законодавства, регулюючого контроль за дотриманням норм і правил торгівлі та громадського харчування, якістю і безпекою товарів народного споживання, а також методичними рекомендаціями щодо боротьби з порушеннями на споживчому ринку;
обмін досвідом щодо створення та функціонування інформаційних систем, що застосовуються у боротьбі з порушеннями на споживчому ринку із створення державних систем захисту прав споживачів;
................Перейти до повного тексту