1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
між Кабінетом Міністрів України та Урядом Словацької Республіки про передачу відповідальності за забезпечення обслуговування повітряного руху та про експлуатацію міжнародного аеропорту Ужгород
( Угоду ратифіковано Законом N 3382-IV від 19.01.2006, ВВР, 2006, N 22, ст.190 )
Дата підписання: 12.02.2004
Дата ратифікації: 19.01.2006
Дата набуття чинності: 16.06.2006
Кабінет Міністрів України та Уряд Словацької Республіки, далі Договірні Сторони,
будучи учасниками Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, відкритої до підписання в Чикаго 7 грудня 1944 року,
керуючись стандартами і рекомендованою практикою Міжнародної організації цивільної авіації,
маючи наміри розвивати взаємовигідне співробітництво між двома державами,
з метою подальшого поглиблення співробітництва в галузі цивільної авіації, а також підвищення безпеки польотів цивільних повітряних суден,
домовилися про таке:
Стаття 1
1. Словацька Сторона на тимчасовій основі передає Українській Стороні, а Українська Сторона на тимчасовій основі бере на себе відповідальність за забезпечення обслуговування повітряного руху (далі ОПР) в обмеженій частині району польотної інформації (далі РПІ), визначеної в пункті 1 статті 2 цієї Угоди.
2. Словацька Сторона надає Українській Стороні право на тимчасове розміщення необхідних радіотехнічних і світлосигнальних засобів (далі - технічні засоби) на земельних ділянках, що знаходяться на території Словацької Республіки. План розташування технічних засобів на місцевості й дані про земельні ділянки містяться в Додатку 1 до цієї Угоди. Перелік і характеристики технічних засобів містяться в Додатку 2 до цієї Угоди. Додаток 1 і 2 є невід'ємною частиною цієї Угоди.
3. Для забезпечення безпеки польотів у районі аеродрому Ужгород Словацька Сторона надає Українській Стороні необхідну інформацію про перешкоди і підстильну поверхню для розрахунку поверхонь обліку перешкод, а також про критичні зони радіотехнічних засобів відповідно до стандартів та рекомендованої практики Міжнародної організації цивільної авіації та законодавства Словацької Республіки.
Стаття 2
1. Словацька Сторона передає Українській Стороні відповідальність за забезпечення ОПР повітряних суден, які здійснюють зліт і посадку у міжнародному аеропорту Ужгород, використовуючи повітряний простір Словацької Республіки, відповідно до стандартних маршрутів вильоту та прибуття, схем заходу на посадку, які опубліковані в Збірнику аеронавігаційної інформації (АІР) України.
Відповідальність за забезпечення обслуговування повітряного руху поширюється на обмежену частину району польотної інформації (FIR) Братислава, визначену як зони тимчасового обмеження польотів LZ R 49 і LZ R 50.
Зони тимчасового обмеження польотів мають такі координати WGS 84:
- горизонтальні: LZ R 49: від пункту 48 град. 46'18"N 022 град. 21'02"E - далі вздовж кордону України і Словацької Республіки до пункту 48 град. 32'22"N 022 град. 09'32"E - 48 град. 31'10"N 022 град. 04'38"E - 48 град. 34'14" N 021 град. 59'14"E 48 град. 38'03"N 021 град. 55'45"E - 48 град. 42'50"N 022 град. 01'48"E - 48 град. 44'40"N 022 град. 10'51"E - 48 град. 46'18"N 022 град. 21'02"E;
- вертикальні: верхня межа: FL 70; нижня межа: 1300 футів MSL/400 м MSL;
LZR 50:
- горизонтальні: 48 град. 42'33"N 022 град. 06'15"E - 48 град. 40'07"N 022 град. 17'22"E, далі вздовж кордону України і Словацької Республіки до пункту 48 град. 34'02"N 022 град. 09'39"E - 48 град. 34'04"N 022 град. 08'29"E - 48 град. 36'51"N 022 град. 03'59"E - 48 град. 42'33"N 022 град. 06'15"E;
- вертикальні: верхня межа: 1300 футів MSL 7400 м MSL; нижня межа: GND.
2. Дозвіл на використання частини повітряного простору Словацької Республіки не поширюється на польоти державних повітряних суден (*).
____________
(*) Частина 1, Глава 1, стаття 3 b) Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, Чикаго, 1944.
Для виконання польотів державними повітряними суднами України в повітряному просторі Словацької Республіки Українська Сторона повинна отримати дозвіл Міністерства закордонних справ Словацької Республіки.
3. З Української Сторони обслуговування повітряного руху забезпечує Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (далі - Украерорух) зі Словацької Сторони - Державне підприємство аеронавігаційного обслуговування Словацької Республіки (далі - LPS SR). Процедури взаємодії при обслуговуванні повітряних суден, які виконують польоти в зонах LZ R 49 і LZ R 50, встановлюються угодами щодо контролю та координації між цими підприємствами.
4. Прямий телефонний зв'язок між відповідними диспетчерськими пунктами забезпечується за рахунок Украероруху.
Стаття 3
Українська Сторона у тримісячний термін з дати набуття чинності цієї Угоди забезпечує укладання договорів майнового найму між українськими юридичними суб'єктами, що мають або експлуатують технічні засоби, розміщені на території Словацької Республіки, і власниками або користувачами земельних ділянок, на яких знаходяться технічні засоби.
Стаття 4
1. Технічні засоби, розміщені Украерорухом на території Словацької Республіки, є власністю України. Після припинення дії цієї Угоди вказані технічні засоби демонтуються Украерорухом і вивозяться з території Словацької Республіки.
2. Установлені на території Словацької Республіки технічні засоби, що належать Україні, а також матеріали, необхідні для будівництва, монтажу, заміни, експлуатації, ремонту та технічного обслуговування, звільняються від сплати всіх мит, податків і інших зборів відповідно до національного законодавства обох Договірних Сторін.
3. Земельні ділянки, надані Словацькою Стороною Українській Стороні у тимчасове користування, яке передбачене цією Угодою, після демонтажу технічних засобів у разі необхідності будуть приведені у стан, придатний для сільськогосподарської обробки, протягом одного року за рахунок Украероруху.
Стаття 5
1. Розміщення, будівництво, монтаж, експлуатація, ремонт, технічне обслуговування, заміна, демонтаж технічних засобів Украерорух здійснює своїми силами та за свій рахунок. Електроживлення і телекомунікації підводяться до технічних засобів за рахунок Украероруху.
2. Розміщення, будівництво, експлуатація та монтаж технічних засобів, які не визначені у Додатку 2 до цієї Угоди, на території Словацької Республіки здійснюється тільки з дозволу Словацької Сторони та згідно з встановленими Словацькою Стороною умовами щодо їхнього розміщення, експлуатації, монтажу.
3. Українська Сторона забезпечує експлуатацію технічних засобів таким чином, щоб це не призводило до забруднення довкілля. Параметри передавачів і допустимі потужності випромінювань повинні відповідати національним правилам Словацької Республіки.
4. Українська Сторона зобов'язується відшкодувати Словацькій Стороні збитки, що виникають унаслідок порушення вимог екологічної безпеки під час експлуатації технічних засобів на території Словацької Республіки.
5. Українська Сторона надає Словацькій Стороні дані про рівень шуму, який зумовлюється експлуатацією технічних засобів в міжнародному аеропорту Ужгород та розповсюджується на території Словацької Республіки.
6. Українська Сторона сплачує усі витрати, пов'язані з протишумовими заходами на території Словацької Республіки, у випадку, якщо через експлуатацію міжнародного аеропорту Ужгород відбудеться перевищення максимально допустимого рівня шуму, встановленого національними правилами Словацької Республіки.

................
Перейти до повного тексту