1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
між Міністерством автомобільного транспорту і шосейних шляхів Української Радянської Соціалістичної Республіки та Міністерством шляхів Польської Народної Республіки про утримання пограничних автодорожних мостів на радянсько-польському державному кордоні
( Щодо втрати чинності Угоди див. Угоду від 22.06.2018 )
В зв'язку з статтею 27 Договору між Урядом Союзу Радянських Соціалістичних Республік і Урядом Польської Народної Республіки про режим радянсько-польського державного кордону, співробітництво та взаємну допомогу у прикордонних питаннях, підписаного 15 лютого 1961 року в Москві, Міністерство автомобільного транспорту і шосейних шляхів Української Радянської Соціалістичної Республіки та Міністерство шляхів Польської Народної Республіки, бажаючи врегулювати питання утримання пограничних автодорожних мостів, погодились про таке:
Стаття 1
Ця угода поширюється на зазначені нижче пограничні автодорожні мости на радянсько-польському державному кордоні:
1) стальний міст довжиною 183,5 м на річці Західний Буг, на дільниці Ягодин-Дорогуськ дороги Любомль-Хелм,
2) частково залізобетонний і частково стальний міст загальною довжиною 158,9 м на річці Західний Буг, на дільниці Устилуг-Зосін дороги Володимир-Волинський-Хрубешув.
Ці мости повністю збудовані засобами і за рахунок Польської Народної Республіки і є її власністю.
Стаття 2
Кожна Договірна сторона утримуватиме повністю по одному пограничному автодорожному мосту на всій його довжині, а саме:
1) Українська Сторона утримуватиме пограничний автодорожний міст, зазначений в статті 1, пункт 1, з дня його передачі Польською Стороною відповідно до статті 9,
2) Польська Сторона утримуватиме пограничний автодорожний міст, зазначений в статті 1, пункт 2.
Стаття 3
1. Кожна Договірна Сторона утримуватиме, тобто обслуговуватиме, ремонтуватиме, а також відбудовуватиме міст і забезпечуватиме належний і безпечний стан його для автомобільного руху.
2. Крім робіт, вказаних у пункті 1 цієї статті, кожна Договірна Сторона забезпечуватиме під обслуговуваним нею мостом прохід льодоходу і високої води, очистку та укріплення русла ріки під мостом і на необхідній від нього відстані, а також утримуватиме в належному стані і обслуговуватиме на території своєї країни регуляційні споруди, підходи і з'їзди, що відносяться до мосту.
3. Кожна Договірна Сторона забезпечує на ділянці мосту на своєму боці і на підходах поблизу мосту встановлення необхідних знаків шлагбаумів.
Стаття 4
1. Усі зазначені статті 3 роботи провадяться кожною Договірною Стороною власними засобами і за свій рахунок без взаємних розрахунків.
2. На випадок пошкодження чи руйнування мосту, що сталося з вини однієї з Договірних Сторін, витрати по відбудові мосту несе Сторона, з вини якої сталося пошкодження чи руйнування. Відбудова мосту не впливає на право власності на міст.
Стаття 5
В разі необхідності перебудови мосту з умов руху чи з інших причин, Договірні Сторони укладуть окрему Угоду, що визначатиме обсяг робіт, порядок їх проведення, порядок розподілу витрат, зв'язаних з перебудовою, а також порядок взаємних розрахунків.
Стаття 6
Договірні Сторони констатують, що

................
Перейти до повного тексту