1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


УГОДА
між Урядом України та Урядом Республіки Польща про будівництво автодорожнього мосту через ріку Західний Буг на українсько-польському державному кордоні в районі пункту пропуску Ягодин-Дорогуськ
( Зміни до Угоди додатково див. в Протоколі від 23.06.1999 )
( Угоду ратифіковано Законом N 1689-III від 20.04.2000 )
Уряд України та Уряд Республіки Польща (далі - Договірні Сторони),
керуючись прагненням поліпшення дорожнього руху між обома державами, домовились про необхідність розбудови української державної дороги А-255 у західному напрямку і польської державної дороги N 82 у східному напрямку в районі Ягодина і Дорогуська.
Стаття 1
1. Договірні Сторони визнають необхідність спорудження - поруч із існуючим - нового автодорожнього прикордонного мосту через ріку Західний Буг між населеними пунктами Ягодин на території України та Дорогуськ на території Республіки Польща.
2. З цією метою будуть виконані наступні заходи:
а) на території України - будівництво підходу до нового мосту зі з'єднанням його з державною дорогою А-255;
б) на території Республіки Польща - будівництво підходу до нового мосту зі з'єднанням його з державною дорогою N 82;
в) на території України і на території Республіки Польща - будівництво прикордонного мосту через ріку Західний Буг.
3. Договірні Сторони докладуть зусиль для закінчення зазначених у пункті 2 робіт у 2000 році.
Стаття 2
Договірні Сторони з метою реалізації статті 1 зобов'язуються:
1. Українська Сторона:
а) здійснити будівництво підходу до мосту на теритирії своєї держави, а також укріплення конусу правобережної опори мосту з організацією відводу дощових вод;
б) виконати вишукувальні роботи і проектну документацію на весь міст і надати ці матеріали Польській Стороні;
в) здійснити державну екологічну та технічну експертизи після узгодження проекту з Польською Стороною згідно з чинним законодавством;
г) виконати будівництво всіх опор мосту;
д) здійснювати нагляд за будівництвом опор мосту;
2. Польська Сторона:
а) здійснити будівництво підходу до мосту на території своєї держави, а також укріплення конусу лівобережної опори мосту з організацією відводу дощових вод;
б) підготувати документацію для конкурсу на будівництво прольотних будов мосту і провести його;
в) здійснити будівництво прольотних будов мосту, влаштування опорних частин, покриття та іншого необхідного обладнання;
г) здійснювати нагляд за будівництвом прольотних будов.
Стаття З
1. Технічне завдання на проектування та розрахункові навантаження відповідатимуть вимогам українських і польських норм. Проектна документація поділятиметься на основні конструктивні елементи і складатиметься з конкретних технічних специфікацій разом із кошторисами. Проектна документація буде виконана двома мовами - українською та польською і перед передачею для реалізації буде узгоджена з Польською Стороною.
2. Кожна з Договірних Сторін забезпечує виконання своїми силами зазначених у пунктах 1 та 2 статті 2 обсягів робіт та отримує необхідні дозволи згідно з чинним законодавством на території своєї держави.
3. Договірні Сторони будуть безкоштовно надавати одна одній документацію, необхідну для проектування і будівництва прикордонного мосту.
Стаття 4
Кожна з Договірних Сторін сприятиме своєчасному виділенню земельних ділянок на території своєї держави і передачі їх для спорудження прикордонного мосту згідно з чинними внутрішніми законодавствами держав Договірних Сторін.
Стаття 5
Приймання будівельних робіт здійснюватиметься спільно відповідними компетентними дорожніми органами Договірних Сторін.
Стаття 6
1. Українська Сторона приймає на себе витрати на виділення земельних ділянок на території своєї держави, а також на виконання передбачених у пункті 1 статті 2 заходів і робіт.
2. Польська Сторона приймає на себе витрати на виділення земельних ділянок на території своєї держави, а також на виконання передбачених у пункті 2 статті 2 заходів і робіт.
Стаття 7
Договірні Сторони визначать засади утримання мосту окремою угодою.
Стаття 8
1. Працівники кожної Договірної Сторони, які згідно з цією Угодою виконують або контролюють роботи в районі будівництва прикордонного автодорожнього мосту, можуть перетинати державний кордон у районі будівельного майданчика, а також перебувати на тій його частині, яка знаходиться на території держави другої Договірної Сторони, на підставі прикордонних перепусток без отримання окремих дозволів на перебування.

................
Перейти до повного тексту