1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Ухвала Конституційного Суду України про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням 109 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статей 33, 62, 68 Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рік" та Додатка N 2 до цього Закону
м. Київ, 16 травня 2001 року
N 8-уп/2001
Справа N 1-19/2001
Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Селівона Миколи Федосовича - головуючий,
Вознюка Володимира Денисовича,
Іващенка Володимира Івановича,
Корнієнка Миколи Івановича,
Костицького Михайла Васильовича,
Малинникової Людмили Федорівни,
Мироненка Олександра Миколайовича,
Розенка Віталія Івановича,
Савенка Миколи Дмитровича - суддя-доповідач,
Тимченка Івана Артемовича,
Тихого Володимира Павловича,
Чубар Людмили Пантеліївни,
Шаповала Володимира Миколайовича,
Яценка Станіслава Сергійовича,
розглянув на пленарному засіданні справу за конституційним поданням 109 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статей 33, 62, 68 Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рік" та Додатка N 2 до цього Закону.
Заслухавши суддю-доповідача Савенка М.Д. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. В конституційному поданні до Конституційного Суду України група народних депутатів України порушує питання про визнання такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), положень статей 33, 62, 68 Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рік" (далі - Закон) та Додатка N 2 до цього Закону.
На їх думку, прийнявши цей Закон, Верховна Рада України порушила статті 3, 8, 22, 43, 45, 46, 48, 49, 53, 64 Конституції України, яка не допускає звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод людини і громадянина.
Названим Законом зупинено дію окремих положень законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", "Про статус ветеранів військової служби та їх соціальний захист", "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" щодо соціальних гарантій та пільг окремим категоріям громадян без скасування відповідних норм названих законів. Це, зокрема: безкоштовний капітальний ремонт жилих приміщень певним категоріям громадян, надання кредитів та позик, безоплатне або пільгове встановлення та користування телефоном, санаторно-курортне лікування, пільгове забезпечення житлом, комунальними послугами, транспортом, виплата грошової компенсації.
Закон не передбачає виплат надбавок педагогічним працівникам за вислугу років і на погашення заборгованості із заробітної плати вчителям, виплати стипендій. Значно меншу суму - 3,39 відсотка валового внутрішнього продукту (замість встановлених Законом України "Про освіту" 10 відсотків), передбачено на фінансування освіти, чим знехтувано встановлені статтею 53 Конституції України відповідні права громадян.

................
Перейти до повного тексту