1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Ухвала Конституційного Суду України про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про утворення Державної податкової адміністрації України та місцевих державних податкових адміністрацій"
м. Київ, 24 грудня 1997 року
Справа N 03/1609-97
N 4-зп
Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Тимченка Івана Артемовича - головуючий,
Вознюка Володимира Денисовича,
Євграфова Павла Борисовича,
Козюбри Миколи Івановича,
Корнієнка Миколи Івановича,
Костицького Михайла Васильовича,
Малинникової Людмили Федорівни,
Мартиненка Петра Федоровича,
Мироненка Олександра Миколайовича,
Розенка Віталія Івановича,
Савенка Миколи Дмитровича,
Селівона Миколи Федосовича,
Скоморохи Віктора Єгоровича,
Тихого Володимира Павловича,
Чубар Людмили Пантеліївни,
Шаповала Володимира Миколайовича,
Яценка Станіслава Сергійовича,
за участю Сокерчака Вячеслава Михайловича та Шаланського Анатолія Миколайовича - представників суб'єкта права на конституційне подання, народних депутатів України, Азарова Миколи Яновича та Олещенка Вячеслава Івановича - представників Президента України, Селіванова Анатолія Олександровича, залученого Конституційним Судом України до участі у розгляді справи як представника Верховної Ради України,
розглядаючи на пленарному засіданні справу за конституційним поданням народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України від 22 серпня 1996 року N 760 "Про утворення Державної податкової адміністрації України та місцевих державних податкових адміністрацій",
у с т а н о в и в:
1. До Конституційного Суду України 18 квітня 1997 року надійшло конституційне подання народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України від 22 серпня 1996 року N 760 "Про утворення Державної податкової адміністрації України та місцевих державних податкових адміністрацій". Суб'єктом права на конституційне подання визначалися сорок шість народних депутатів України, проте одним з них - народним депутатом Петренком М.І. - воно не було підписане.
2. Колегія суддів Конституційного Суду України з конституційних подань, вивчивши конституційне подання, підписане сорока п'ятьма народними депутатами України, установила, що згідно з пунктом 1 частини першої статті 150 Конституції України, пунктом 1 статті 13 Закону України "Про Конституційний Суд України" порушене у ньому питання підвідомче Конституційному Суду України, конституційне подання за формою і змістом відповідає вимогам, передбаченим Конституцією України та статтями 39, 40, 71 Закону України "Про Конституційний Суд України", і своєю ухвалою від 16 вересня 1997 року відкрила конституційне провадження у справі щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України від 22 серпня 1996 року N 760 "Про утворення Державної податкової адміністрації України та місцевих державних податкових адміністрацій".
3. У процесі розгляду справи на пленарному засіданні Конституційного Суду України 16 грудня 1997 року надійшли письмові заяви від народних депутатів України, підписи яких значились у конституційному поданні: Семенюк В.П. і Шкрабака П.А. - про відкликання своїх підписів під конституційним поданням, Левченка А.І. та Радька В.І. - з проханням вважати їх підписи під конституційним поданням недійсними.
На пленарному засіданні Конституційного Суду України 23 грудня 1997 року Левченко А.І. заявив, що вважає свій підпис під конституційним поданням дійсним, у зв'язку з чим відкликає відповідну письмову заяву, що взято Конституційним Судом України до уваги. Тоді ж було подано письмові заяви народних депутатів України: Семенюк В.П. - повторно - про відкликання свого підпису, інших, які підписували конституційне подання - Шкрабака П.А, Радька В.І., Олексеєнка В.К. про визнання їх підписів під конституційним поданням недійсними. Шкрабак П.А. та Радько В.І. мотивували це тим, що з текстом конституційного подання не були ознайомлені, Олексеєнко В.К. - тим, що порушені в конституційному поданні питання потрібно вирішувати законодавчим шляхом. Одночасно представники суб'єкта права на конституційне подання передали додатково підписи ще чотирнадцяти народних депутатів України з проханням приєднати їх до конституційного подання від 17 квітня 1997 року.

................
Перейти до повного тексту