- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
УХВАЛА
ДРУГОЇ КОЛЕГІЇ СУДДІВ
ДРУГОГО СЕНАТУ
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційною скаргою Ковальчука Сергія Яковича щодо відповідності Конституції України (конституційності) приписів статті 2 Закону України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи"
м.Київ 2 грудня 2021 року № 170-2(ІІ)/2021 |
Справа № 3-204/2021(420/21) |
Друга колегія суддів Другого сенату Конституційного Суду України у складі:
Сліденко Ігор Дмитрович (голова засідання),
Головатий Сергій Петрович (доповідач),
Лемак Василь Васильович,
Заслухавши суддю-доповідача Головатого С.П. та дослідивши матеріали справи, Друга колегія суддів Другого сенату Конституційного Суду України
установила:
Приписами статті
2 Закону встановлено, що максимальний розмір пенсії (крім пенсійних виплат, що здійснюються з Накопичувального пенсійного фонду) з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, призначеної (перерахованої) відповідно до
Митного кодексу України, законів України
"Про державну службу",
"Про прокуратуру",
"Про статус народного депутата України",
"Про Національний банк України",
"Про Кабінет Міністрів України",
"Про дипломатичну службу",
"Про службу в органах місцевого самоврядування",
"Про судову експертизу",
"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи",
"Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів",
"Про наукову і науково-технічну діяльність",
"Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб",
"Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування",
"Про пенсійне забезпечення",
Постанови Верховної Ради України "Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України" від 13 жовтня 1995 року, не може перевищувати десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність; тимчасово, по 31 грудня 2017 року, максимальний розмір пенсії (крім пенсійних виплат, що здійснюються з Накопичувального пенсійного фонду) або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною), призначених (перерахованих) відповідно до
Податкового кодексу України,
Митного кодексу України, законів України
"Про державну службу",
"Про прокуратуру",
"Про статус народного депутата України",
"Про Національний банк України",
"Про Кабінет Міністрів України",
"Про дипломатичну службу",
"Про службу в органах місцевого самоврядування",
"Про судову експертизу",
"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи",
"Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів",
"Про наукову і науково-технічну діяльність",
"Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб",
"Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування",
"Про пенсійне забезпечення",
"Про судоустрій і статус суддів",
Постанови Верховної Ради України "Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України" від 13 жовтня 1995 року, не може перевищувати 10740 гривень.
Заявник вважає, що оспорювані приписи
Закону не відповідають приписам частини п'ятої статті
17, статті
22 Конституції України, та стверджує, що "обмеження максимального розміру пенсії та призупинення виплати призначеної пенсії особам, яким право на пенсійне забезпечення встановлене
Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" № 2262, порушує суть конституційних гарантій щодо безумовного забезпечення соціального захисту осіб, передбачених частиною п'ятою статті
17 Конституції України, які зобов'язані захищати суверенітет, територіальну цілісність і недоторканність України".
................Перейти до повного тексту