- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
УХВАЛА
ДРУГОЇ КОЛЕГІЇ СУДДІВ
ДРУГОГО СЕНАТУ
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційною скаргою Налапія Віктора Васильовича щодо відповідності Конституції України (конституційності) приписів частини першої статті 86 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-VІІ та окремих приписів підпункту 4 пункту 6 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" від 8 липня 2011 року № 3668-VІ
м. К и ї в 27 серпня 2020 року № 183-2(II)/2020 |
Справа № 3-148/2020(368/20) |
Друга колегія суддів Другого сенату Конституційного Суду України у складі:
Сліденка Ігоря Дмитровича - головуючого,
Головатого Сергія Петровича - доповідача,
Лемака Василя Васильовича,
Заслухавши суддю-доповідача Головатого С.П. та дослідивши матеріали справи, Друга колегія суддів Другого сенату Конституційного Суду України
установила:
У конституційній скарзі порушено питання про визнання неконституційною частини першої статті
86 Закону № 1697-VІІ у цілому, проте фактично Заявник оспорює приписи абзаців першого, восьмого частини першої статті
86 Закону № 1697-УІІ, відповідно до яких: "Прокурори мають право на пенсійне забезпечення за вислугу років незалежно від віку за наявності на день звернення вислуги років не менше: '...'з 1 жовтня 2016 року по 30 вересня 2017 року - 23 роки, у тому числі стажу роботи на посадах прокурорів не менше 13 років".
Заявник також просить визнати таким, що не відповідає
Конституції України, підпункт 4 пункту 6 розділу II
Закону № 3668-VІ в цілому, проте зі змісту конституційної скарги випливає, що в ній порушено питання про визнання неконституційними приписів абзаців першого, другого, третього та десятого підпункту 4 пункту 6 розділу II
Закону № 3668-VІ, якими до набрання чинності
Законом № 1697-VII було передбачено:
"Прокурори і слідчі мають право на пенсійне забезпечення за вислугу років незалежно від віку за наявності на день звернення вислуги років не менше:
'...'
з 1 жовтня 2016 року по 30 вересня 2017 року - 23 роки, у тому числі стажу роботи на посадах прокурорів не менше 13 років;"".
На думку Заявника, приписи
Закону № 1697-VІІ,
Закону № 3668-VІ, які він оспорює, не відповідають приписам статті
1, частини другої статті
З, статті
6, частини другої статті
8, частини другої статті
19, статті
21, частин другої, третьої статті
22, статті
24, частини першої статті
46, частини першої статті
58, пункту 14 частини першої статті
92, частини другої статті
131-1 Конституції України.
2. Зі змісту конституційної скарги та долучених до неї матеріалів випливає таке.
Заявник із 25 вересня 2001 року по 14 грудня 2015 року працював в органах прокуратури. На час його звільнення з органів прокуратури стаж роботи за вислугою років становив 21 рік 10 місяців 20 днів.
2.1. Заявник звернувся до Овруцького районного суду Житомирської області з адміністративним позовом до Управління, у якому просив "визнати дії та рішення суб'єкта владних повноважень '...' про відмову в призначенні йому пенсії за вислугу років згідно ст.
50-1 Закону України "Про прокуратуру" протиправними та зобов'язати відповідача здійснити йому призначення пенсії за вислугу років з 11.10.2016 згідно ст.
50-1 Закону України "Про прокуратуру", виходячи із розрахунку 88% від суми місячного (чинного) заробітку, обчисленого за останні 60 календарних місяців роботи".
Овруцький районний суд Житомирської області постановою від 29 листопада 2016 року у задоволенні адміністративного позову Заявника до Управління відмовив за безпідставністю.
................Перейти до повного тексту