- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
УХВАЛА
ТРЕТЬОЇ КОЛЕГИ СУДДІВ
ДРУГОГО СЕНАТУ
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційною скаргою Приватного підприємства "ЛІДЕС КОНСАЛТ" щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень пункту 172.3 статті 172 Податкового кодексу України, пункту 24 розділу І, пункту 1 розділу II Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році"
м. К и ї в 17 лютого 2020 року № 34-3(ІІ)/2020 |
Справа № 3-13/2020(19/20) |
Третя колегія суддів Другого сенату Конституційного Суду України у складі:
Касмініна Олександра Володимировича - головуючого,
Городовенка Віктора Валентиновича,
Первомайського Олега Олексійовича - доповідача,
Заслухавши суддю-доповідача Первомайського О.О. та дослідивши матеріали справи, Третя колегія суддів Другого сенату Конституційного Суду України
установила:
Як вбачається зі змісту конституційної скарги та долучених до неї матеріалів, Підприємство згідно із сертифікатом від 5 травня 2017 року № 416/17, виданим Фондом державного майна України, є суб'єктом оціночної діяльності. Підприємство звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про визнання протиправним та скасування наказу Фонду державного майна України "Про затвердження Порядку ведення єдиної бази даних звітів про оцінку"
від 17 травня 2018 року № 658, виданого відповідно до статті
172 Кодексу. Зазначений суд рішенням від 24 квітня 2019 року, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 25 липня 2019 року, відмовив Підприємству у задоволенні позовних вимог.
Верховний Суд постановою від 10 жовтня 2019 року касаційну скаргу Підприємства залишив без задоволення, а оскаржувані судові рішення - без змін. Підприємство стверджує, що його права як суб'єкта оціночної діяльності порушено.
Обґрунтовуючи свої твердження, автор клопотання посилається на положення
Конституції України, Кодексу,
Бюджетного кодексу України,
Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", Регламенту Верховної Ради України, затвердженого
Законом України "Про Регламент Верховної Ради України", Доповідь "Верховенство права", схвалену Європейською Комісією "За демократію через право" (Венеційська Комісія) на 86-му пленарному засіданні (25-26 березня 2011 року), рішення Конституційного Суду України, а також на судові рішення у своїй справі.
2. Вирішуючи питання про відкриття конституційного провадження у справі, Третя колегія суддів Другого сенату Конституційного Суду України виходить із такого.
Згідно із
Законом України "Про Конституційний Суд України" конституційною скаргою є подане до Конституційного Суду України письмове клопотання щодо перевірки на відповідність
Конституції України (конституційність) закону України (його окремих положень), що застосований в остаточному судовому рішенні у справі суб'єкта права на конституційну скаргу (частина перша статті 55); у конституційній скарзі має міститись обґрунтування тверджень щодо неконституційності закону України (його окремих положень) із зазначенням того, яке з гарантованих
Конституцією України прав людини, на думку суб'єкта права на конституційну скаргу, зазнало порушення внаслідок застосування закону (пункт 6 частини другої статті 55); конституційна скарга вважається прийнятною за умов її відповідності вимогам, передбаченим, зокрема, статтею 55 цього закону (абзац перший частини першої статті 77).
Підприємство просить Конституційний Суд України перевірити на відповідність Основному Закону України, зокрема, пункт 1 розділу II
Закону. Однак зазначені положення
Закону в остаточному судовому рішенні у справі Підприємства - постанові Верховного Суду від 10 жовтня 2019 року - не застосовано, а отже, не можуть бути предметом перевірки Конституційним Судом України на відповідність
Конституції України (конституційність).
................Перейти до повного тексту