- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
УХВАЛА
ДРУГОГО СЕНАТУ
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про закриття конституційного провадження у справі за конституційною скаргою Бабінчука Олександра Павловича щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень пунктів 2, 3 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури" від 28 січня 2016 року № 955-VІІІ зі змінами
м. К и ї в 15 липня 2019 року № 14-уп(ІІ)/2019 |
Справа № 3-163/2019(3644/19) |
Другий сенат Конституційного Суду України у складі суддів:
Тупицького Олександра Миколайовича - головуючого,
Городовенка Віктора Валентиновича - доповідача,
Запорожця Михайла Петровича,
Касмініна Олександра Володимировича,
Лемака Василя Васильовича,
Мойсика Володимира Романовича,
Первомайського Олега Олексійовича,
Сліденка Ігоря Дмитровича,
Заслухавши суддю-доповідача Городовенка В.В., Другий сенат Конституційного Суду України
установив:
- "Набрання чинності цим
Законом є підставою для припинення безстрокового трудового договору з керівниками державних та комунальних закладів культури, а також з професійними творчими працівниками (художнім та артистичним персоналом) державних та комунальних закладів культури згідно з пунктом 9 статті
36 Кодексу законів про працю України. Ця норма не поширюється на професійних творчих працівників комунальних закладів культури у територіальних громадах з населенням до 5 тисяч жителів" (пункт 2);
- "З працівниками художнього та артистичного персоналу, які перебувають у трудових відносинах з державними та комунальними закладами культури, протягом одного року з дня набрання чинності цим
Законом укладається контракт строком від одного до трьох років без проведення конкурсу.
Органи управління державних та комунальних закладів культури протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом зобов'язані припинити безстрокові трудові договори з керівниками державних та комунальних закладів культури і провести конкурс на заміщення посад керівників таких закладів у порядку, визначеному цим Законом" (пункт 3).
Автор клопотання вважає, що оспорювані положення
Закону суперечать частині першій статті
8, статті
22, частинам першій, другій статті
24, частині першій статті
32, частині першій статті
58, частині першій статті
64 Конституції України. На його думку,
Закон "обмежує права осіб на безстрокове здійснення трудової діяльності, яке було встановлено на час набуття чинності вказаним Законом", закріплює "дискримінаційний підхід до регулювання трудових відносин під час оформлення строкових трудових контрактів в залежності від місцевості, де проживає особа, займаної нею посади".
................Перейти до повного тексту