- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
УХВАЛА
ПЕРШОЇ КОЛЕГІЇ СУДДІВ ДРУГОГО СЕНАТУ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційною скаргою Золоторєвої Зої Вячеславівни щодо перевірки на відповідність Конституції України (конституційність) положення статті 90 Закону України "Про державну службу" від 10 грудня 2015 року № 889-VІII
м. К и ї в 4 квітня 2018 року № 12-1 (ІІ)/2018 |
Справа № 3-80/2018 (4228/17) |
Перша колегія судців Другого сенату Конституційного Суду України у складі:
Шаптали Наталі Костянтинівни (секретар колегії) - головуючої,
Запорожця Михайла Петровича - доповідача,
Мойсика Володимира Романовича,
Заслухавши суддю-доповідача та дослідивши матеріали справи, Перша колегія суддів Другого сенату Конституційного Суду України
у с т а н о в и л а:
Як стверджує автор клопотання, оспорюваним положенням Закону
№ 889 скасовано право на перерахунок раніше призначеної пенсії у разі підвищення розміру заробітної плати працюючим державним службовцям. На думку Золоторєвої З.В., запровадження такого правового регулювання є "фактично звуженням соціальних гарантій на достатній рівень матеріального забезпечення по старості (за віком), які полягають у можливості перерахувати призначену пенсію" та "втручанням у право на мирне володіння особистим майном (пенсії у обґрунтованому розмірі)".
Постановою Солом'янського районного суду міста Києва від 30 січня 2017 року адміністративний позов Золоторєвої З.В. до Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в місті Києві про здійснення перерахунку раніше призначеної пенсії державного службовця задоволено. Київський апеляційний адміністративний суд постановою від 11 квітня 2017 року скасував рішення суду першої інстанції, зазначивши, що за положенням статті
90 Закону
№ 889 пенсійне забезпечення державних службовців здійснюється відповідно до Закону
№ 1058, яким не передбачено перерахунку призначеної пенсії у зв'язку з підвищенням заробітної плати працюючого державного службовця. Вказана постанова суду апеляційної інстанції згідно з її резолютивною частиною є остаточною та не підлягає оскарженню.
2. Вирішуючи питання про відкриття конституційного провадження у справі, Перша колегія суддів Другого сенату Конституційного Суду України виходить з такого.
У
Законі України "Про Конституційний Суд України" передбачено, що конституційна скарга має містити, зокрема, конкретні положення закону України, які належить перевірити на відповідність
Конституції України, та конкретні положення
Конституції України, на відповідність яким належить перевірити закон України, а також обґрунтування тверджень щодо неконституційності закону України (його окремих положень) із зазначенням того, яке з гарантованих
Конституцією України прав людини, на думку суб'єкта права на конституційну скаргу, зазнало порушення внаслідок застосування закону (пункти 5, 6 частини другої статті
55); Конституційний Суд України відмовляє у відкритті конституційного провадження, визнавши конституційну скаргу неприйнятною, яка визнається такою, зокрема, у разі, якщо її зміст і вимоги є очевидно необгрунтованими (пункт 4 статті
62, частина четверта статті
77).
................Перейти до повного тексту