- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
07 липня 2014 року м. Київ |
справа № 800/342/14 |
Суддя Вищого адміністративного суду України Муравйов О. В., перевіривши позовну заяву ОСОБА_1 до 1)Президента України Порошенко Петра Олексійовича, 2) ОСОБА_3 про визнання нечинним та скасування Указу Президента України,-
В С Т А Н О В И В :
02 липня 2014 року позивач звернувся до Вищого адміністративного суду України з адміністративним позовом до Президента України Порошенка Петра Олексійовича та ОСОБА_3 про визнання нечинним та скасування
Указу Президента України №79/2006 від 31 січня 2006 року «Про призначення суддів» в частині призначення строком на п'ять років у місцевому суді на посаду судді Андрушівського районного суду Житомирської області ОСОБА_3.
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст.
107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними).
Частиною 2 статті
99 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Позивач стверджує, що про порушене право йому стало відомо лише з 12.05.2014 року. Проте, Вищий адміністративний суд України не вважає наведені причини пропуску строку поважними, оскільки
Указ Президента України №79/2006 від 31 січня 2006 року «Про призначення суддів» був оприлюднений у передбачений законодавством спосіб, інформація про нього була загальнодоступною, що не перешкоджало позивачу ознайомитися з його текстом раніше.
Згідно зі ст.
100 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала. Позовна заява може бути залишена без розгляду як на стадії вирішення питання про відкриття провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання, так і в ході підготовчого провадження чи судового розгляду справи.
................Перейти до повного тексту