- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
19 червня 2014 року м. Київ |
справа № 800/127/14 |
Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:
головуючого судді Кравцова О.В.
суддів Єрьоміна А.В. Шведа Е.Ю.
Швеця В.В. Юрченко В.П.,
розглядаючи в порядку письмового провадження клопотання ОСОБА_4 про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову у справі за позовом ОСОБА_4 до Верховної Ради України про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
4 березня 2014 року ОСОБА_4 звернулась до Вищого адміністративного суду України як суду першої інстанції з позовом до Верховної Ради України, в якому просила визнати протиправною та скасувати постанову Верховної Ради України «Про реагування на факти порушеннями суддями Конституційного Суду України присяги судді» від 24 лютого 2014 року в частині: висновку про порушення присяги ОСОБА_4; висновку щодо доручення Генеральній прокуратурі України порушити кримінальне провадження по факту прийняття Рішення Конституційного Суду України № 20-рп/2010 і притягнення ОСОБА_4 до відповідальності; висновку щодо рекомендації Раді суддів України у триденний строк скликати позачерговий з'їзд суддів України, на якому розглянути питання дострокового припинення повноважень ОСОБА_4 та звільнення її з посади судді Конституційного Суду України у зв'язку з порушенням нею присяги судді.
18 червня 2014 року ОСОБА_4 подала до суду клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення виконання рішення Ради суддів України від 28 лютого 2014 року № 7 щодо скликання ХІІ позачергового з'їзду суддів України та рішення Ради суддів України від 25 квітня 2014 року № 17 щодо призначення дати та місця проведення ХІІ позачергового з'їзду суддів України; заборонити проведення ХІІ позачергового з'їзду суддів України 19-20 червня 2014 року у місті Києві, посилаючись на те, що без вжиття таких заходів стане неможливим захист її прав, свобод та інтересів.
Частиною першою статті
118 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі -
КАС України) передбачено, що клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.
Враховуючи терміновість даного клопотання та вищенаведені правові норми, розгляд клопотання ОСОБА_4 відбувається без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі в порядку письмового провадження.
З'ясувавши обставини справи в частині порушеного питання, колегія суддів приходить до наступного.
Відповідно до частини першої статті
117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.
................Перейти до повного тексту