1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
04 березня 2014 року м. Київ справа № 800/110/14
Суддя Вищого адміністративного суду України Веденяпін О.А., вирішуючи питання про прийняття позовної заяви ОСОБА_1 до Президента України про визнання незаконним акта,
в с т а н о в и в :
16 лютого 2014 року ОСОБА_1 звернувся в суд з адміністративним позовом до Президента України, в якому просить визнати незаконним Указ Президента України «Про помилування засуджених» від 7 квітня 2013 року № 197/2013 (далі - Указ № 197/2013) в частині помилування ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, засудженого вироком Печерського районного суду м. Києва від 17 серпня 2012 року.
У позовній заяві ОСОБА_1 вказує, що про оскаржуваний акт випадково дізнався 20 вересня 2013 року, тому з 21 вересня 2013 року розпочався перебіг строку звернення до суду з цим позовом.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними).
Згідно зі статтею 99 КАС України адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Виходячи із змісту даної норми, початок перебігу строку звернення до адміністративного суду законодавець пов'язує з днем, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

................
Перейти до повного тексту