- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
28.02.2013 р. |
Справа: N 2а-10339/12/2670 |
Київський апеляційний адміністративний суд в складі: головуючого - судді Лічевецького І. О., суддів - Грищенко Т. М., Мацедонської В. Е., при секретарі - Війтович Т. О., розглянувши у відкритому судовому засіданні за апеляційною скаргою ОСОБА_2, ОСОБА_3 на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 24 грудня 2012 р. адміністративну справу за позовом ОСОБА_2, ОСОБА_3 до Міністерства оборони України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору (на стороні відповідача), - Міністерство юстиції України, про зобов'язання вчинити дії,
встановив
У поданій до суду в липні 2012 р. позовній заяві ОСОБА_2, ОСОБА_3 просили зобов'язати Міністерство оборони України привести положення Інструкції про організацію забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями, затвердженої наказом Міністерства оборони України від
N 737 від 30.11.2011 р. (надалі за текстом - "Інструкція"), у відповідність до вимог нормативно-правових актів вищої юридичної сили шляхом:
- виключення із тексту п. 1.2 припису "...прав і обов'язків військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби, членів їх сімей під час вирішення житлових питань";
- виключення із тексту п. 1.3 припису "...за останнім місцем проходження військової служби";
- виключення із тексту п. 1.4;
- виключення із тексту першого абзацу п. 1.6 припису "З метою дотримання вимог чинного законодавства...";
- виключення із тексту п. 1.6 припису "...участі в розподілі службового житла...";
- виключення із тексту п. 8.1 припису "...ведення обліку зазначених осіб";
- викладення початку першого речення абз. 1 п. 8.1 у наступній редакції: "Житлові комісії у ЗС України створюються з метою зарахування (зняття) на облік (з обліку) військовослужбовців, осіб, які потребують поліпшення житлових умов,...";
- визначення у тексті
Інструкції, зокрема у взаємозв'язку із п. 8.7, правового статусу житлової комісії, зокрема, з урахуванням
Закону України "Про об'єднання громадян" та інших нормативно-правових актів, якими врегульовано діяльність громадських організацій, у тому числі у Збройних силах України;
- детального визначення змісту і методичних питань правового регулювання щодо участі житлових комісій у забезпеченні гласності та прозорості при наданні жилих приміщень, покладення обов'язку на адміністративні органи (у тому числі на командування військових частин, квартирно-експлуатаційні органи тощо) всемірно враховувати пропозиції житлових комісій (громадських організацій, трудових колективів і громадян) при здійсненні заходів по поліпшенню використання і схоронності житлового фонду;
- детального визначення змісту і методичних питань правового регулювання, конкретних процедур, термінів, назви видання та доведення до загального відома офіційних документів та внесення у редакцію п. 1.8 доповнень із покладанням конкретних обов'язків на посадових осіб МОУ та квартирно-експлуатаційні органи МОУ щодо:
a) складання плану розподілу жилої площі, яка підлягає введенню в експлуатацію, між підвідомчими підприємствами, установами й організаціями, що ведуть квартирний облік, та доведення цього плану до загального відома (у відповідності до п. 35 ПРМ УРСР N 470);
b) щорічного визначення обсягів службового житла і житла, що надається військовослужбовцям для постійного проживання, у тому числі визначення кількості новозбудованої і вивільнюваної жилої площі для надання жилих приміщень громадянам поза чергою, у першу чергу і в порядку загальної черги (п. 4 ПКМУ N 1081, п. 36 ПРМ УРСР N 470);
c) покладення обов'язку та визначення конкретної періодичності (систематичності) щодо висвітлювання відомостей про кількість житлових приміщень, що підлягає розподілу і що розподілено у друкованих засобах масової інформації і на веб-сторінках Інтернет (п. 5 ПКМУ N 1081);
d) складання, затвердження плану розподілу жилої площі та процедури прийняття рішення про виділення жилої площі для надання певним категоріям громадян, зокрема громадянам поза чергою, у першу чергу і в порядку загальної черги, а також працівникам, запрошеним з інших населених пунктів (п. 56 ПРМ УРСР N 470);
e) у термін не пізніше другого кварталу поточного року складання та затвердження списку громадян, яким передбачається надати жилі приміщення в даному році. Покладення обов'язку на комісії по житлово-побутовій роботі (житлові комісії) складати та подавати списки громадян, яким передбачається надати жилі приміщення в даному році після перевірки, чи збереглись у вказаних громадян підстави для одержання жилого приміщення (п. 56 ПРМ УРСР N 470);
f) вивішування для загального відома у гарнізонному територіальному квартирно-експлуатаційному органі Міноборони, зокрема у Київському квартирно-експлуатаційному управлінні, списку громадян, яким передбачається надати жилі приміщення, не менш як за місяць до винесення питання на розгляд виконавчого комітету місцевої Ради народних депутатів або спільний розгляд адміністрації підприємства, установи, організації (органу громадської організації) і профспілкового комітету (п. 56 ПРМ УРСР N 470);
g) надсилання у термін не пізніше як за місяць до здачі будинку в експлуатацію списків осіб, яким надаються жилі приміщення, що затверджено відповідною територіальною адміністрацією Міністерства оборони та комісією по житлово-побутовій роботі (житловою комісією) до виконавчого комітету Ради народних депутатів, на території якої знаходиться будинок (п. 60 ПРМ УРСР N 470);
h) визначення обсягів (кількості) вторинного житла, житлових приміщень, які вивільнюються, та включення цих відомостей у плани розподілу жилої площі, при складанні списків громадян, яким передбачається надати жилі приміщення в даному році;
- виключення з тексту п. 1.8 та п. 8.5 наступних приписів:
a) у п. 1.8 - "...визначається відсоткове відношення постійного житла, що планується до розподілу поза чергою, у першу чергу і в порядку загальної черги, виходячи з кількості осіб, що перебувають на квартирному обліку, та кількості осіб, що потребують отримання службового житла..." та "...визначення процентного співвідношення жилої площі, яка надається на загальну чергу, та жилої площі для її позачергового і першочергового отримання...";
b) у першому абзаці п. 8.5 підпункт 2 з приписом "...погодження рішення КЕВ (КЕЧ) району щодо визначення процентного співвідношення жилої площі...";
- виключення із тексту п. 1.9
Інструкції припису "...незалежно від належності будинків...";
- виключення з тексту п. 1.10 приписів:
a) у першому абзаці - "...мають право до одержання жилого приміщення зареєструватися у військовій частині за її місцезнаходженням, а в разі звільнення військовослужбовця з військової служби та розформування військової частини - за місцезнаходженням військового комісаріату....";
b) у другому абзаці - "...мають право до одержання жилого приміщення зареєструватися за місцезнаходженням військової частини, визначеної начальником гарнізону як місцеперебування їх на квартирному обліку, а в разі звільнення військовослужбовця з військової служби та розформування військової частини - за місцезнаходженням військового комісаріату";
- виключення з тексту п. 1.11;
- внесення доповнення до тексту:
a) до п. 2.1 та 2.2 стосовно детального визначення змісту і методичних питань правового регулювання щодо затвердження переліку військових частин, гарнізонів та квартирно-експлуатаційних органів, а також підприємств, установ, організацій, їх відповідних частин (підрозділів), що здійснюють облік, спільним рішенням виконавчого комітету місцевої Ради. Також передбачити уточнення цього переліку в міру необхідності, періодичність та визначити критерії міри необхідності для проведення уточнення;
- зміни змісту пункту 2.3:
a) виключити припис "...у військовій частині відповідають секретарі житлових комісій...";
b) внести зміни щодо покладення відповідальності за ведення обліку у військових частинах на посадових осіб, адміністративні функції яких еквівалентні тим, що зазначено у п. 12 ПРМ УРСР N 470 та п. 22 ПКМУ N 1081, зокрема, на командира частини, житлово-побутові відділи (квартирно-експлуатаційні), а в разі їх відсутності - на працівників (військовослужбовців), призначеними адміністрацією підприємства (командиром частини), чи на житлові комісії військових частин (житлово-побутові комісії);
c) заборонити МОУ визначати конкретно, за назвою посади, зокрема "секретар житлової комісії" або інше, хто у житлових (житлово-побутових) комісіях відповідає за ведення обліку тому, що це є право самої комісії визначати цю особу;
- зміни пункту 2.4:
a) замінити припис "...облікові документи" на припис "облікові справи";
b) на виконання п. 25 ПКМУ N 1081, п. 24 ПРМ УРСР N 470 детально визначити зміст і методичні питання правового регулювання щодо передання та зберігання облікових справ після надання громадянам житла для постійного проживання до виконавчого органу районної, міської, районної у місті ради або квартирно-експлуатаційного органу, що видав ордер;
- визначення у п. п. 2.5, 2.6 змісту і методичних питань правового регулювання щодо:
a) виконання обов'язку затверджувати виконавчим комітетом районної, міської, районної в місті, селищної, сільської Ради народних депутатів рішень про взяття на облік за місцем роботи громадян, потребуючих поліпшення житлових умов, доведення відповідних рішень у письмової формі до громадянина, якого взято на облік та включення цих рішень до матеріалів облікової справи громадянина - на виконання ст.
14 (п. 6), 15 (п. 5), ст.
39 (абз. 4)
ЖКУ, п. 21, 22 ПРМ УРСР N 470;
b) додержання місячного терміну прийняття рішення щодо взяття на квартирний облік - на виконання п. 20 ПРМ УРСР N 470;
c) направлення заявникові письмової відповіді з повідомленням відповідно дати взяття на облік, виду і номера черги або підстави відмови у задоволенні заяви про взяття на облік - на виконання п. 21 ПРМ УРСР N 470;
d) визначення порядку прийняття законних рішень у випадках визначення черговості від різних осіб протягом однієї дати, у тому числі у такому великому гарнізоні як Київський та крупних частинах, які дислоковані у ньому - на виконання п. 22 ПРМ УРСР N 470;
- внесення змін до п. 2.6:
a) на виконання п. 18, 22 ПРМ УРСР N 470 детально визначити зміст і методичні питання правового регулювання щодо виконання обов'язку підписувати Книгу реєстрації заяв про взяття на квартирний облік (додаток 2 до
Інструкції) секретарем виконавчого комітету місцевої Ради і скріплення її печаткою виконавчого комітету, а також обов'язок зберігання (ведення) Книги як документу суворої звітності;
b) на виконання п. 23 ПКМУ N 1081 та п. 18 ПРМ УРСР N 470 виключити із додатка N 1 (Форма-зразок Рапорту для зарахування на облік) до
Інструкції припис "Голові житлової комісії";
c) у відповідності до п. 12 ПРМ УРСР N 470 та п. 22 ПКМУ N 1081 виключити припис "...секретарем житлової комісії військової частини..." та покласти обов'язок реєстрації рапортів на особу, яку призначено для ведення обліку;
d) на виконання вимог додатка 3 ПРМ УРСР N 470 (форма "Книги реєстрації заяв про взяття на квартирний облік") додати до форми "Книга реєстрації рапортів (заяв) про взяття на квартирний облік та внесення змін до облікової справи", яку наведено у додатку 2
Інструкції, графу 4 "Зміст, дата і номер рішення виконкому, спільного рішення адміністрації (органу громадської організації) і профкому";
e) детально визначити зміст і методичні питання правового регулювання щодо підписування у виконавчому комітету місцевої Ради і скріплення печаткою виконавчого комітету місцевої Ради Книги реєстрації рапортів (заяв) про взяття на квартирний облік та внесення змін до облікової справи" (додаток 2
Інструкції) та доведення цих відомостей до громадянина, який подав рапорт;
f) на виконання вимог п. 2.19 Наказу Мін'юсту N 34/5 привести назви довідок (додаток 3 та додаток 4 до
Інструкції) у відповідність до назви цих довідок, які наведено у абз. 3 п. 2.6
Інструкції;
- виключення четвертого абзацу п. 2.6, як такого, що повністю дублює нормативно-правовий акт вищої юридичної сили (третій абзац п. 23 ПКМУ N 1081);
- детального визначення у сьомому абзаці п. 2.6 змісту і методичних питань правового регулювання щодо обов'язку житлової (житлово-побутової комісії) проводити засідання у присутності громадянина, якщо на розгляд комісії буде внесено пропозицію про відмову у взятті на облік цього громадянина;
- на виконання вимог додатка 4 ПРМ УРСР N 470 (форма "Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень") додати до форми "Книги обліку осіб, які перебувають у черзі на поліпшення житлових умов (одержання житла для постійного проживання)", яка зазначена у додатку 6 до
Інструкції, графи 8 та 10 - Дата і номер рішення виконкому місцевої ради про затвердження рішення адміністрації (органу громадської організації) і профкому про взяття на облік та про включення до списку першочерговиків, а також привести назву Книги у відповідність до назви цієї книги у додатка 4 ПРМ УРСР N 470;
- детального визначення у п. 2.6 змісту і методичних питань правового регулювання щодо підписування у виконавчому комітету місцевої Ради і скріплення печаткою виконавчого комітету місцевої Ради "Книги обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень" (додаток 6
Інструкції), а також обов'язку зберігання (ведення) Книги як документу суворої звітності;
- виключення з тексту восьмого абзацу п. 2.6 припису "...ведеться в житлових комісіях військових частин..." та покладення обов'язку ведення Книги обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень, на осіб, на яких покладено ведення обліку у відповідності до приписів п. 12 ПРМ УРСР N 470 та п. 22 ПКМУ N 1081, а ведення узагальненої Книги обліку за всі військові частини, що розташовано у гарнізоні, - на територіальне квартирно-експлуатаційне управління Міністерства оборони;
- викладення дев'ятого абзацу п. 2.6 в новій редакції, в якій детально визначити зміст і методичні питання правового регулювання щодо визначення черговості на одержання жилих приміщень при одночасному розгляді заяв кількох осіб та випадку якщо в один день подали заяви кілька осіб у відповідності до вимог п. 22 ПРМ УРСР N 470);
- виключення із тексту п. 2.7 припису "...секретарем житлової комісії військової частини..." та зобов'язання МОУ покласти обов'язок оформлення та зберігання облікової справи на орган (особу), яку призначено для ведення обліку у відповідності до п. 12 ПРМ УРСР N 470 та п. 22 ПКМУ N 1081;
- внесення змін до додатка 7
Інструкції (Облікова справа) щодо ведення Облікової справи як документу суворої звітності та викладення норми щодо зберігання у обліковій справі всіх документів, які військовослужбовець додає до заяви для зарахування на квартирний облік, а також документів про затвердження рішень адміністрації МОУ відповідним виконавчим комітетом місцевої Ради про взяття громадян на квартирний облік за місцем роботи;
- виключення у другому абзаці п. 2.7 припису "...секретар житлової комісії військової частини...";
- детального визначення у п. 2.9 змісту і методичних питань правового регулювання щодо передачі, зберігання та знищення облікових справ у відповідність до вимог п. 25 ПКМУ N 1081, п. 24 ПРМ УРСР N 470;
- виключення з п. 2.10 припису "...житловій комісії гарнізону...";
- виключення з другого абзацу п. 2.10 припису "...позачергового одержання житлових приміщень...";
- покладення обов'язку на квартирно-експлуатаційні органи МОУ, складати Книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень у гарнізоні, та вже на основі Книги обліку складати по гарнізону Списки громадян, взятих на квартирний облік, та окремі Списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, Список громадян, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень, та вивішувати їх для загального відома;
- на виконання вимог додатка 5 та додатка 6 ПРМ УРСР N 470 (форми списків осіб, які користуються правом першочергового/позачергового одержання житлових приміщень) додати до форми відповідних списків (додаток 10 та додаток 11 до
Інструкції), графу 5 - Дата і номер рішення виконкому місцевої ради про затвердження рішення адміністрації (органу громадської організації) і профкому про включення до списку;
- детального визначення змісту і методичних питань правового регулювання щодо підписування у виконавчому комітету місцевої Ради і скріплення печаткою виконавчого комітету місцевої Ради Списків осіб, які користуються правом першочергового/позачергового одержання житлових приміщень (додаток 10 та додаток 11 до
Інструкції);
- виключення з п'ятого абзацу п. 2.11 припису "...після реєстрації їх у даному населеному пункті";
- виключення у п. 2.12 та п. 2.13 приписів: у перших абзацах - "...голові (секретарю) житлової комісії військової частини...", у третіх абзацах - "...секретарем житлової комісії військової частини..." та "...яка ведеться в житловій комісії військової частини.", у четвертих абзацах - "...секретар житлової комісії військової частини..." у п'ятих абзацах - "...в житловій комісії гарнізону...";
- виключення з п. 2.14
Інструкції приписів "...до житлової комісії військової частини..." та "...повідомляє житлову комісію...";
- внесення доповнень до третіх абзаців п. 2.12, 2.13
Інструкції, в яких детально визначити зміст та методичні питання правового регулювання та покладення обов'язку на членів житлових комісій (житлово-побутових) щодо складання акта перевірки житлових умов та після його розгляду внесення своїх пропозицій адміністрації підприємства, установи, організації (командиру частини, начальнику квартирно-експлуатаційного органу тощо). Визначити випадки або умови, коли після перевірки житлових умов на засідання житлової комісії (житлово-побутовій) запрошується громадянин, який перебуває на обліку;
- внесення доповнень до п'ятих абзаців п. 2.12, 2.13
Інструкції, в яких детально визначити зміст і методичні питання правового регулювання та покладення обов'язку на посадових осіб КЕВ (КЕЧ) району, щодо внесення змін до Книги обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень, Списків осіб, які користуються правом першочергового/позачергового одержання жилих приміщень;
- виключення першого абзацу, як такого, що повністю дублює нормативно-правовий акт вищої юридичної сили (третій абзац п. 23 ПКМУ N 1081);
- на виконання вимог п. 2.19 Наказу Мін'юсту N 34/5 приведення назви довідки (додаток 3 до
Інструкції) у відповідність до назви цієї довідки, яку наведено у четвертому абзаці п. 2.15
Інструкції;
- детального визначення змісту і методичних питань правового регулювання щодо перебування на квартирному обліку військовослужбовців, направлених на навчання до військових навчальних закладів з виключенням із списків військових частин та внесення доповнення до п. 2.16
Інструкції;
- виключення з п. 2.17 припису "....а також після закінчення строку контракту при досягненні 20 років вислуги на військовій службі в календарному обчисленні...";
- детального визначення у п. 2.17 кола осіб, які мають право на позачергове отримання житла для постійного проживання після звільнення з військової служби по закінченню строку контракту;
- детального визначення змісту і методичних питань правового регулювання щодо зняття військовослужбовців з обліку, зокрема доповнити третій абзац п. 2.17
Інструкції процедурою зняття з обліку за участю житлової комісії (житлово-побутової), адміністрації підприємства, установи, організації (військової частини) та виконавчого комітету районної, міської, районної в місті, селищної, сільської Ради народних депутатів;
- виключення з п. 2.21 приписів: у першому абзаці - "...надають до житлових комісій військових частин...", та "...за потреби коригують облікові списки.", у другому абзаці - "...за потреби коригують облікові списки...";
- детального визначення у третьому абзаці п. 2.21 змісту і методичних питань правового регулювання щодо проведення щорічної перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку, за участю житлових комісій частині у перевірці житлових умов, а також за участю осіб, на яких покладено ведення обліку громадян у відповідності до приписів п. 12 ПРМ УРСР та п. 22 ПКМУ N 1081, зокрема квартирно-експлуатаційних органів та внести відповідні зміни та доповнення;
- покладення обов'язків, щодо внесення зміни за результатами перереєстрації в облікові справи громадян і Книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень, а також направлення письмового повідомлення про внесені зміни заінтересованим особам, на осіб, на яких покладено обов'язки ведення обліку у відповідності до приписів п. 12 ПРМ УРСР N 470 та п. 22 ПКМУ N 1081, зокрема на квартирно-експлуатаційні органи;
- на виконання п. 23, 47 ПРМ УРСР N 470 у тексті
Інструкції покласти обов'язок на квартирно-експлуатаційні органи МОУ вивішувати для загального відома узагальнені за всі частини по гарнізону Списки громадян, взятих на квартирний облік, та окремі Списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, Список громадян, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень;
- виключення з тексту п. 3.1 у першому абзаці припису "...мають право на отримання...." та замінити його приписом "...забезпечуються...";
- виключення абзацу другого п. 3.1;
- у третьому абзаці п. 3.1 припис "...під час виконання..." замінити приписом "...на час виконання...";
- включення до п. 3.1
Інструкції додаткового абзацу щодо норми роз'яснення військовослужбовцю (працівникові) та повнолітнім членам його сім'ї, які проживають разом з ним, особливостей договору найму зазначеного службового приміщення та письмове зобов'язання військовослужбовця (працівника) та членів його сім'ї, які будуть проживати разом з ним у службовому житловому приміщенні, про умови щодо звільнення займаного жилого приміщення в будинку державного житлового фонду;
- виключення з шостого абзацу п. 3.1 припису "...секретарем житлової комісії військової частини...";
- виключення з сьомого абзацу п. 3.1 приписів "...секретар житлової комісії військової частини..." та "...житлової комісії гарнізону...";
- виключення з додатка 14 до
Інструкції (форма рапорту на отримання службового житла) припису "секретар житлової комісії військової частини…";
- виключення у п. 3.1 у дев'ятому абзаці припису "...під час..." та заміни його приписом "...на час ..." та десятого абзацу;
- внесення у п. 3.2 доповнення щодо детального визначення змісту і методичних питань правового регулювання затвердження рішення адміністрації про надання службового житла у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті Ради народних депутатів, на території якої знаходиться відповідне підприємство, установа, організація;
- виключення з восьмого абзацу п. 3.2 припису "...головою гарнізонної житлової комісії...";
- виключення із додатка 17 до
Інструкції (Список розподілу службової жилої площі у гарнізоні) припису "...ПОГОДЖЕНО Голова гарнізонної житлової комісії..." та "...ПОГОДЖЕНО Голова житлової комісії військової частини...";
- виключення з тексту п. 3.3
Інструкції припису "...з урахуванням вимог, визначених у пункті 4.2 розділу IV цієї Інструкції";
- виключення у тексті п. 3.4 у першому абзаці приписів: у першому підпункті "...погодженим з головою житлової комісії гарнізону..." та "...або начальника ГКЕУ ЗС України, погодженим з головою житлової комісії гарнізону...", у другому підпункті "...погодженим з головою житлової комісії гарнізону...";
- внесення доповнень у перший абзац "У місті Києві - командира військової частини, начальника гарнізону міста Києва, погодженим з начальником ГКЕУ ЗС України";
- внесення доповнення до другого підпункту першого абзацу п. 3.4
Інструкції припису "...в інших населених пунктах - командира військової частини, начальника гарнізону, погодженим з начальником ТКЕУ ЗС України...";
- виключення першого абзацу п. 3.5, як такого, що повністю дублює п. 9 ПКМУ N 1081, п. 4 ПРМ УРСР N 37;
- виключення другого абзацу п. 3.5, як такий, що повністю дублює другий абзац п. 2 ПРМ УРСР N 37;
- виключення з третього абзацу п. 3.5
Інструкції припису "...здачі в оренду, найм (піднайм)...";
- додавання приписів у п. 3.6 та додатка 18 до
Інструкції (Книга обліку службових жилих приміщень) щодо Дати і N рішення виконкому Ради народних депутатів про включення (виключення) жилого приміщення до числа службових;
- внесення доповнення у п. 3.7 у додаток 19 до
Інструкції (Витяг із списку розподілу службової жилої площі...), в якому відповідно до вимоги п. 16 ПРМ УРСР N 37 вказати, яку займає посаду або виконує роботу особа, якій надається службове жиле приміщення та відповідність цієї посади до Переліку категорій працівників, яким може бути надано службові жилі приміщення (ПРМ УРСР N 37), а також додати підпис командира військової частини, згідно рішення якого саме й надається військовослужбовцю конкретне службове жиле приміщення;
- виключення приписів додатка 19 до
Інструкції (Витяг із списку розподілу службової жилої площі) "...ПОГОДЖЕНО Голова гарнізонної житлової комісії..." та "...ПОГОДЖЕНО Голова житлової комісії військової частини...";
- детального визначення змісту і методичних питань правового регулювання щодо затвердження рішення адміністрації про надання службового житла у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті Ради народних депутатів, на території якої знаходиться військова частина;
- виключення з п. 3.8 другого абзацу та другого речення третього абзацу, а також приведення норм шостого абзацу у відповідність до норм п. 24 ПРМ УРСР N 37 (з посиланням на ст.
59 ЖКУ);
- виключення у першому абзаці п. 3.9 припису "...але перебувають разом з ним на квартирному обліку...";
- зміни у першому абзаці п. 3.9 слів "Під час надання..." на "На час надання..." або "При наданні...";
- приведення норм п'ятого абзацу п. 3.9 у відповідність до норм п. 13 ПРМ УРСР N 37;
- виключення першого речення з п. 3.10;
- виключення з п. 3.10 другого абзацу;
- у четвертому абзаці п. 3.10 визначення правового змісту терміну "категорія військовослужбовця";
- визначення у п'ятому абзаці п. 3.10 конкретного переліку посад військовослужбовців, для яких повинен створюватися відповідний фонд службового житла;
- виключення з п. 3.12 припису "...за умови проживання в ньому членів його сім'ї...";
- заміни у першому абзаці п. 3.14 припису "...крім випадків, передбачених пунктом 3.12 цього розділу..." на "...якщо інше не передбачено законодавством..." (у відповідності до п. 19 ПКМУ N 1080);
- виключення у третьому абзаці п. 3.14 припису "...вибуття для виконання службових обов'язків за кордон разом із членами сім'ї." та доповнення приписом "...У разі переміщення військовослужбовця по службі, пов'язаного з переїздом в іншу місцевість разом із членами сім'ї...";
- детального визначення у третьому абзаці п. 3.14 змісту і методичних питань правового регулювання щодо випадку зобов'язання вивільнення займаного службового житлового приміщення військовослужбовцем та членами його сім'ї у разі придбання житла для постійного проживання;
- у п. 3.14 детального визначення змісту і методичних питань правового регулювання щодо виселення військовослужбовця із службового житлового приміщення з усіма членами сім'ї, якщо інше не передбачено законодавством, у випадках, які передбачені ст.
124 -
126 ЖКУ, нормами розділу 4 ПРМ УРСР N 37, п. 17 - 21 ПКМУ N 1081, у тому числі взяття з військовослужбовця та повнолітніх членів його сім'ї письмового зобов'язання щодо звільнення службового житлового приміщення в передбачених законодавством випадках;
- виключення другого абзацу п. 3.15;
- доповнення п. 3.16 нормами, якими детально визначити зміст і методичні питання правового регулювання щодо виселення зі службового жилого приміщення без надання іншого житла осіб, "...які систематично руйнують, або пошкоджують жиле приміщення..." тощо після того, коли заходи запобігання і громадського впливу виявились безрезультатними, можливості надання за рішенням суду наймачеві строку не більше одного року для відновлення житла;
................Перейти до повного тексту