- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням Севастопольської міської державної адміністрації щодо офіційного тлумачення положень частини восьмої статті 118 Конституції України, частини третьої статті 43 Закону України "Про місцеві державні адміністрації"
м. Київ 22 березня 2011 року N 10-у/2011 | Справа N 2-9/2011 |
Конституційний Суд України у складі суддів:
Головіна Анатолія Сергійовича - головуючого,
Бринцева Василя Дмитровича,
Вдовіченка Сергія Леонідовича,
Гультая Михайла Мирославовича,
Запорожця Михайла Петровича - доповідача,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Маркуш Марії Андріївни,
Овчаренка В'ячеслава Андрійовича,
Стецюка Петра Богдановича,
Стрижака Андрія Андрійовича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шаптали Наталі Костянтинівни,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на засіданні питання щодо відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням Севастопольської міської державної адміністрації про офіційне тлумачення положень частини восьмої статті
118 Конституції України, частини третьої статті
43 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" від 9 квітня 1999 року
N 586-XIV (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., N 20-21, ст. 190) з наступними змінами.
Заслухавши суддю-доповідача Запорожця М.П. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - Севастопольська міська державна адміністрація - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням дати офіційне тлумачення положення:
- частини восьмої статті
118 Конституції України, згідно з яким рішення голів місцевих державних адміністрацій, що суперечать
Конституції та законам України, іншим актам законодавства України, можуть бути відповідно до закону скасовані Президентом України або головою місцевої державної адміністрації вищого рівня;
- частини третьої статті
43 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" від 9 квітня 1999 року
N 586-XIV з наступними змінами (далі - Закон), відповідно до якого розпорядження голови державної адміністрації, що суперечать
Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються Президентом України, головою місцевої державної адміністрації вищого рівня або в судовому порядку.
Клопотання щодо офіційного тлумачення положень частини восьмої статті
118 Конституції України, частини третьої статті
43 Закону суб'єкт права на конституційне подання обґрунтовує необхідністю в однозначному розумінні та застосуванні цих положень, а також у з'ясуванні прав та обов'язків місцевих державних адміністрацій стосовно внесення змін до раніше прийнятих ними розпоряджень або їх скасування.
2. Конституційний Суд України, розглядаючи питання щодо відкриття конституційного провадження у цій справі у зв'язку з прийняттям Третьою колегією суддів Конституційного Суду України процесуальної ухвали від 15 березня 2011 року про відмову у відкритті конституційного провадження на підставі пункту 3 статті
45 Закону України
"Про Конституційний Суд України", виходить з такого.
................Перейти до повного тексту