- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням 45 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про вдосконалення державного управління інформаційною сферою" від 16 вересня 1998 року
м. Київ 29 листопада 2000 року N 60-у/2000 | Справа N 2-57/2000 |
Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Євграфова Павла Борисовича - головуючий,
Вознюка Володимира Денисовича,
Козюбри Миколи Івановича,
Костицького Михайла Васильовича,
Мартиненка Петра Федоровича,
Мироненка Олександра Миколайовича,
Німченка Василя Івановича,
Розенка Віталія Івановича,
Тимченка Івана Артемовича - суддя-доповідач,
Чубар Людмили Пантеліївни,
Шаповала Володимира Миколайовича,
Яценка Станіслава Сергійовича,
розглянув питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням 45 народних депутатів України щодо відповідності
Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про вдосконалення державного управління інформаційною сферою" від 16 вересня 1998 року
N 1033/98.
Заслухавши суддю-доповідача Тимченка І.А. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - 45 народних депутатів України - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням розглянути на пленарному засіданні Конституційного Суду України питання щодо відповідності
Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про вдосконалення державного управління інформаційною сферою" від 16 вересня 1998 року
N 1033/98 ("Офіційний вісник України", 1998, N 38, ст. 1388).
У конституційному поданні народних депутатів України стверджується, що основний зміст Указу Президента України
"Про вдосконалення державного управління інформаційною сферою" зводиться до створення на базі державних організацій і підприємств нових господарських структур - Державної акціонерної компанії "Українське телебачення і радіомовлення", Державної акціонерної компанії "Українське видавничо-поліграфічне об'єднання", Державного агентства інформатизації України. На думку суб'єкта права на конституційне подання, подібні реорганізації в державному управлінні інформаційною сферою на підставі
Указу Президента України є неконституційними.
................Перейти до повного тексту