- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 49, частини третьої статті 102-5 Закону України "Про вибори народних депутатів України", розділу I, абзаців першого, третього пункту 2 розділу II Закону України "Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
м. Київ 3 березня 2009 року N 14-у/2009 | Справа N 2-15/2009 |
Конституційний Суд України у складі суддів:
Стрижака Андрія Андрійовича - головуючого,
Бауліна Юрія Васильовича,
Бринцева Василя Дмитровича,
Вдовіченка Сергія Леонідовича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В'ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Домбровського Івана Петровича - доповідача,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича,
Маркуш Марії Андріївни,
Мачужак Ярослави Василівни,
Нікітіна Юрія Івановича,
Овчаренка В'ячеслава Андрійовича,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на засіданні питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті
49, частини третьої статті
102-5 Закону України "Про вибори народних депутатів України" від 25 березня 2004 року
N 1665-IV (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 27-28, ст. 366 з наступними змінами), розділу I, абзаців першого, третього пункту 2 розділу II Закону України "Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 20 березня 2008 року
N 150-VI (Відомості Верховної Ради України, 2008 р., N 18, ст. 198).
Заслухавши суддю-доповідача Домбровського І.П. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - Уповноважений Верховної Ради України з прав людини - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням дати офіційне тлумачення положень частини першої статті
49, частини третьої статті
102-5 Закону України "Про вибори народних депутатів України" від 25 березня 2004 року
N 1665-IV (далі - Закон N 1665-IV), розділу I, абзаців першого, третього пункту 2 розділу II Закону України "Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 20 березня 2008 року
N 150-VI (далі - Закон N 150-VI) у системному зв'язку з частиною першою статті
38, статтями
69,
70,
71 Конституції України, пунктом 20 частини першої статті
87 Бюджетного кодексу України, положеннями частин другої, третьої статті
23 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію", статтею
25, пунктом 2 статті
35 Закону України
"Про Державний реєстр виборців" - щодо фінансового забезпечення та механізму створення інформаційно-телекомунікаційної системи Державного реєстру виборців та забезпечення виборчих прав громадян України, які мають право голосу відповідно до статті
70 Конституції України.
Зі змісту конституційного подання вбачається, що його автор клопоче про офіційне тлумачення положень:
- частини першої статті
49 Закону
N 1665-IV, згідно з якою фінансове забезпечення підготовки і проведення виборів депутатів за рахунок коштів, виділених з Державного бюджету України, здійснюється Центральною виборчою комісією, яка є головним розпорядником цих коштів;
- частини третьої статті
102-5 Закону
N 1665-IV, відповідно до якої закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок коштів Державного бюджету України для підготовки та проведення позачергових виборів депутатів здійснюється у порядку, затвердженому Міжвідомчою комісією з питань державних закупівель, за пропозицією Центральної виборчої комісії не пізніш як на п'ятий день після початку виборчого процесу;
- абзаців першого, третього пункту 2 розділу II Закону
N 150-VI, згідно з якими Кабінет Міністрів України уповноважений на основі
Тимчасового положення забезпечити проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, розпочатих до набрання чинності цим
Законом.
2. Перша колегія суддів Конституційного Суду України Ухвалою від 20 лютого 2009 року відмовила у відкритті конституційного провадження у цій справі на підставі пунктів 2, 3 статті
45 Закону України
"Про Конституційний Суд України" - невідповідність конституційного подання вимогам, передбаченим
Конституцією України, Законом України
"Про Конституційний Суд України", та непідвідомчість Конституційному Суду України питань, порушених у конституційному поданні.
................Перейти до повного тексту