- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням 47 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) пункту 22.24 статті 22 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 29 грудня 1998 року
м. Київ 23 березня 2000 року N 28-у/2000 | Справа N 2-28/2000 |
Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Скоморохи Віктора Єгоровича - головуючий,
Вознюка Володимира Денисовича,
Козюбри Миколи Івановича,
Костицького Михайла Васильовича,
Малинникової Людмили Федорівни - суддя-доповідач,
Мартиненка Петра Федоровича,
Мироненка Олександра Миколайовича,
Розенка Віталія Івановича,
Савенка Миколи Дмитровича,
Селівона Миколи Федосовича,
Тимченка Івана Артемовича,
Тихого Володимира Павловича,
Чубар Людмили Пантеліївни,
Шаповала Володимира Миколайовича,
розглянув питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням 47 народних депутатів України щодо відповідності
Конституції України (конституційності) пункту 22.24 статті
22 Закону України
"Про оподаткування прибутку підприємств" у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 29 грудня 1998 року
N 371-XIV.
Заслухавши суддю-доповідача Малинникову Л.Ф. та вивчивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
За змістом зазначеного
Закону суми амортизаційних відрахувань спрямовуються у повному обсязі на впровадження нових технологій, оновлення та реконструкцію виробництва. До 10 відсотків амортизаційних відрахувань, нарахованих підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності, може централізуватися у Державному бюджеті України для реалізації заходів щодо структурної перебудови економіки. Конкретний розмір централізованих амортизаційних відрахувань визначається Законом України про Державний бюджет України.
Суб'єкт права на конституційне подання вважає, що наведені положення щодо вилучення і централізації у Державному бюджеті України амортизаційних відрахувань підприємств недержавної форми власності суперечать, зокрема, частині четвертій статті
13, частині четвертій статті
41 Конституції України, статтям
48,
55 Закону України
"Про власність", статті
1 Закону України
"Про систему оподаткування".
2. Ухвалою Колегії суддів Конституційного Суду України з конституційних подань від 29 лютого 2000 року у відкритті конституційного провадження у справі відмовлено на підставі пункту 3 статті
45 Закону України
"Про Конституційний Суд України".
................Перейти до повного тексту