1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України "Про Кабінет Міністрів України"
м. Київ
16 жовтня 2007 року
N 41-уп/2007
Справа N 1-31/2007

Конституційний Суд України у складі суддів:
Стрижака Андрія Андрійовича - головуючого,
Бринцева Василя Дмитровича,
Джуня В'ячеслава Васильовича - доповідача,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Домбровського Івана Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лялака Дмитра Дмитровича,
Мачужак Ярослави Василівни,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на пленарному засіданні питання про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідіності Конституції України (конституційності) Закону України "Про Кабінет Міністрів України" від 21 грудня 2006 року N 514-V (Відомості Верховної Ради України, 2007 р., N 11,ст. 94).
Заслухавши суддю-доповідача Джуня В.В. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - Президент України - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням визнати таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), Закон України "Про Кабінет Міністрів України" від 21 грудня 2006 року N 514-V (далі - Закон).
Президент України вважає, що Закон прийнято з порушенням встановленої статтею 94 Конституції України процедури ухвалення та набрання ним чинності (офіційне тлумачення цієї статті дано в Рішенні Конституційного Суду України від 7 липня 1998 року N 11-рп/98) .
У конституційному поданні зазначається, що 19 січня 2007 року Президент України повернув прийнятий Верховною Радою України 12 січня цього ж року Закон зі своїми вмотивованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду у зв'язку з тим, що текст Закону, який надійшов на підпис, відрізняється від попередньої редакції Закону України "Про Кабінет Міністрів України" (реєстр. N 2325), підписаного за результатами голосування парламенту 21 грудня 2006 року Головою Верховної Ради України, та містить зміни, які не були передбачені пропозиціями Президента України від 11 січня 2007 року.
На думку автора клопотання, Закон після застосування щодо нього права вето не може бути підписаний Головою Верховної Ради України, а має бути повторно розглянутий і знову прийнятий Верховною Радою України. Президент України стверджує, що офіційне оприлюднення Закону, який повернуто із пропозиціями Президента України до Верховної Ради України для повторного розгляду, є порушенням положень статей 6, 8, частини другої статті 19, статті 94 Конституції України.

................
Перейти до повного тексту