1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про деякі зміни в оподаткуванні"
м. Київ
1 березня 2001 року
N 7-у/2001
Справа N 2-9/2001

Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Скоморохи Віктора Єгоровича - головуючий,
Вознюка Володимира Денисовича,
Євграфова Павла Борисовича,
Козюбри Миколи Івановича,
Корнієнка Миколи Івановича,
Костицького Михайла Васильовича - суддя-доповідач,
Малинникової Людмили Федорівни,
Мироненка Олександра Миколайовича,
Німченка Василя Івановича,
Розенка Віталія Івановича,
Савенка Миколи Дмитровича,
Селівона Миколи Федосовича,
Тихого Володимира Павловича,
Чубар Людмили Пантеліївни,
Яценка Станіслава Сергійовича,
розглянув питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про деякі зміни в оподаткуванні".
Заслухавши суддю-доповідача Костицького М.В. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. У конституційному поданні народних депутатів України порушено питання про відповідність Конституції України (конституційність) Указу Президента України "Про деякі зміни в оподаткуванні" від 7 серпня 1998 року N 857/98 (далі - Указ).
На думку суб'єкта права на конституційне подання, цей Указ Президента України не відповідає пункту 4 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України і суперечить пункту 1 частини другої статті 92 Конституції України, згідно з яким система оподаткування, податки і збори встановлюються виключно законами України.
2. Аналіз матеріалів справи свідчить, що суб'єкт права на конституційне подання звернувся з клопотанням визнати неконституційним весь Указ Президента України "Про деякі зміни в оподаткуванні", проте наводить аргументацію лише стосовно статті 1 зазначеного Указу, в якому йдеться про справляння збору до Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення і фінансування витрат на ці заходи за рахунок Державного бюджету України.

................
Перейти до повного тексту