1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням 65 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремих положень Постанови Верховної Ради України від 12 травня 2004 року N 1706-IV "Про інформацію Генерального прокурора України, Міністра внутрішніх справ України, Голови Служби безпеки України про хід розслідування обставин, що мали місце під час виборів міського голови м. Мукачевого Закарпатської області"
м. Київ
12 січня 2005 року
N 2-у/2005
Справа N 2-1/2005

Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Селівона Миколи Федосовича - головуючий,
Вознюка Володимира Денисовича,
Євграфова Павла Борисовича,
Іващенка Володимира Івановича,
Костицького Михайла Васильовича,
Пшеничного Валерія Григоровича,
Савенка Миколи Дмитровича,
Скоморохи Віктора Єгоровича,
Станік Сюзанни Романівни,
Ткачука Павла Миколайовича,
Чубар Людмили Пантеліївни - суддя-доповідач,
розглянув питання щодо відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням 65 народних депутатів України про відповідність Конституції України (конституційність) окремих положень Постанови Верховної Ради України від 12 травня 2004 року N 1706-IV "Про інформацію Генерального прокурора України, Міністра внутрішніх справ України, Голови Служби безпеки України про хід розслідування обставин, що мали місце під час виборів міського голови м. Мукачевого Закарпатської області" (далі - Постанова).
Заслухавши суддю-доповідача Чубар Л.П. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - 65 народних депутатів - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням визнати такими, що не відповідають Конституції України, окремі положення Постанови, а саме: абзац перший пункту 1, пункти 3, 4, 5, 6, пункт 7 у частині заслуховування на засіданні Верховної Ради України 1 червня 2004 року інформації Генерального прокурора України, Міністра внутрішніх справ України, Голови Служби безпеки України про результати розслідування обставин, що мали місце під час виборів міського голови м. Мукачевого Закарпатської області.
В оспорюваних положеннях Постанови Верховна Рада України передбачила: взяти до відома інформацію Генеральної прокуратури України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України про хід розслідування обставин, що мали місце під час виборів міського голови м. Мукачевого Закарпатської області (абзац перший пункту 1) ; запропонувати Президентові України звільнити із займаної посади голову Закарпатської обласної державної адміністрації Різака І.М. (пункт 3) і звернутися до Президента України з пропозицією дати належну політичну і правову оцінку зростаючому дестабілізуючому впливу на політичну ситуацію в Україні окремих посадових осіб Адміністрації Президента України (пункт 6) ; запропонувати Міністру внутрішніх справ України звільнити із займаної посади начальника Управління Міністерства внутрішніх справ України в Закарпатській області Варцабу В.М. та його першого заступника Русина В.П. (пункт 4) ; рекомендувати Генеральному прокурору України внести протест на рішення Мукачівської територіальної виборчої комісії про встановлення результатів виборів міського голови м. Мукачевого Закарпатської області та порушити кримінальну справу за фактами фальсифікації виборів міського голови м. Мукачевого і побиття народних депутатів України (пункт 5) ; а також заслухати на засіданні Верховної Ради України 1 червня 2004 року інформацію, зокрема, Генерального прокурора України, Міністра внутрішніх справ України, Голови Служби безпеки України про результати розслідування обставин, що мали місце під час виборів міського голови м. Мукачевого Закарпатської області (пункт 7) .
Стверджуючи про неправомірність оспорюваного акта Верховної Ради України, суб'єкт права на конституційне подання посилається на статті 6, 19 Конституції України, положення законів України, а також звертає увагу на окремі рішення Конституційного Суду України.
2. Третя колегія суддів Конституційного Суду України Ухвалою від 6 липня 2004 року відмовила у відкритті конституційного провадження у цій справі на підставі пунктів 2, 3 статті 45 Закону України "Про Конституційний Суд України" - невідповідність конституційного подання вимогам, передбаченим Конституцією України, Законом України "Про Конституційний Суд України", та непідвідомчість Конституційному Суду України питань, порушених у конституційному поданні.

................
Перейти до повного тексту