1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо конституційності Постанови Кабінету Міністрів України "Про заходи щодо раціонального використання адміністративних будинків та інших об'єктів, призначених для забезпечення діяльності державних органів України"
м. Київ
9 лютого 1999 року
N 1-у/99
Справа N 2-1/99

Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Тимченка Івана Артемовича - головуючий,
Вознюка Володимира Денисовича,
Євграфова Павла Борисовича,
Козюбри Миколи Івановича,
Корнієнка Миколи Івановича,
Малинникової Людмили Федорівни,
Мартиненка Петра Федоровича,
Мироненка Олександра Миколайовича,
Німченка Василя Івановича - суддя-доповідач,
Розенка Віталія Івановича,
Савенка Миколи Дмитровича,
Скоморохи Віктора Єгоровича,
Тихого Володимира Павловича,
Чубар Людмили Пантеліївни,
Шаповала Володимира Миколайовича,
Яценка Станіслава Сергійовича,
розглянув питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо конституційності Постанови Кабінету Міністрів України "Про заходи щодо раціонального використання адміністративних будинків та інших об'єктів, призначених для забезпечення діяльності державних органів України" від 19 липня 1996 року N 756.
Заслухавши суддю-доповідача Німченка В.І. та розглянувши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в :
1. Президент України звернувся до Конституційного Суду України з конституційним поданням, в якому просить розглянути питання щодо конституційності Постанови Кабінету Міністрів України "Про заходи щодо раціонального використання адміністративних будинків та інших об'єктів, призначених для забезпечення діяльності державних органів України" від 19 липня 1996 року N 756. Зазначеною Постановою Кабінету Міністрів України проведено перерозподіл адміністративних будинків, службових приміщень та інших об'єктів між Адміністрацією Президента України, Верховною Радою України і Кабінетом Міністрів України. Перерозподілено у тому числі й частину майна, що перебуває на балансі Верховної Ради України.
Ухвалою Колегії суддів Конституційного Суду України з конституційних подань від 3 жовтня 1997 року у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України відмовлено.
2. Згідно з частиною першою статті 39 Закону України "Про Конституційний Суд України" підставою для відкриття конституційного провадження у справі може бути, зокрема, письмове клопотання до Конституційного Суду України про визнання правового акта неконституційним. Тобто у конституційному поданні суб'єктом права на конституційне подання повинна оспорюватися конституційність правового акта.
Автор подання стверджує, що Кабінет Міністрів України як єдиний орган, на який покладено функції управління об'єктами державної власності, приймаючи Постанову "Про заходи щодо раціонального використання адміністративних будинків та інших об'єктів, призначених для забезпечення діяльності державних органів України", діяв у межах повноважень, визначених Конституцією України. Як вбачається з конституційного подання, клопотання Президента України зводиться до підтвердження конституційності зазначеної Постанови Кабінету Міністрів України.

................
Перейти до повного тексту