1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
про припинення розгляду конституційного подання Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ "Одеський припортовий завод"
м. Київ
8 липня 2008 року
N 28-у/2008
Справа N 2-31/2008

Конституційний Суд України у складі суддів:
Стрижака Андрія Андрійовича - головуючого,
Бауліна Юрія Васильовича,
Вдовіченка Сергія Леонідовича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В'ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Домбровського Івана Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича,
Маркуш Марії Андріївни - доповідача,
Нікітіна Юрія Івановича,
Овчаренка В'ячеслава Андрійовича,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на засіданні питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ "Одеський припортовий завод" від 11 лютого 2008 року N 261-р.
Заслухавши суддю-доповідача Маркуш М.А. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - Президент України - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням визнати таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), Розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ "Одеський припортовий завод" від 11 лютого 2008 року N 261-р (далі - Розпорядження).
У конституційному поданні зазначено, що за відсутності державної програми приватизації, адекватної сучасному рівню розвитку суспільних відносин, приватизація відкритого акціонерного товариства "Одеський припортовий завод" не відповідає інтересам національної безпеки у сфері приватизації, а тому Розпорядження не відповідає Конституції України, зокрема статті 17, згідно з якою забезпечення економічної безпеки держави є однією з її найважливіших функцій.
Автор клопотання вважає, що Розпорядження прийнято Кабінетом Міністрів України всупереч вимозі пункту 5 статті 116 Конституції України, оскільки не відповідає законам України "Про управління об'єктами державної власності" та "Про приватизацію державного майна", які обмежують повноваження Кабінету Міністрів України стосовно умов приватизації об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, лише погодженням таких умов.

................
Перейти до повного тексту