1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) постанов Кабінету Міністрів України "Про звільнення Гайдука О.В. з посади Голови Національної комісії з питань регулювання зв'язку України", "Про призначення Звєрєва В.П. Головою Національної комісії з питань регулювання зв'язку України", "Про затвердження Положення про Національну комісію з питань регулювання зв'язку України" та розпоряджень Кабінету Міністрів України "Про звільнення Апасова С.І. з посади члена Національної комісії з питань регулювання зв'язку України", "Про призначення Костриби Н.П. членом Національної комісії з питань регулювання зв'язку України"
м. Київ
31 жовтня 2007 року
N 61-у/2007
Справа N 2-46/2007

Конституційний Суд України у складі суддів:
Стрижака Андрія Андрійовича - головуючого,
Бринцева Василя Дмитровича,
Джуня В'ячеслава Васильовича - доповідача,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Лилака Дмитра Дмитровича,
Маркуш Марії Андріївни,
Мачужак Ярослави Василівни,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на засіданні питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) постанов Кабінету Міністрів України "Про звільнення Гайдука О.В. з посади Голови Національної комісії з питань регулювання зв'язку України" від 21 березня 2007 року N 482, "Про призначення Звєрєва В.П. Головою Національної комісії з питань регулювання зв'язку України" від 21 березня 2007 року N 483, "Про затвердження Положення про Національну комісію з питань регулювання зв'язку України" від 25 липня 2007 року N 971 та розпоряджень Кабінету Міністрів України "Про звільнення Апасова С.І. з посади члена Національної комісії з питань регулювання зв'язку України" від 12 травня 2007 року N 294, "Про призначення Костриби Н.П. членом Національної комісії з питань регулювання зв'язку України" від 23 травня 2007 року N 331 (далі - акти Кабінету Міністрів України).
Заслухавши суддю-доповідача Джуня В.В. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Президент України звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням розглянути питання щодо відповідності Конституції України (конституційності) актів Кабінету Міністрів України. Неконституційність актів Кабінету Міністрів України суб'єкт права на конституційне подання обгрунтовує їх невідповідністю приписам частини другої статті 6, частини другої статті 8, статті 17, частини другої статті 19, статті 42, пунктів 1, 17 частини першої статті 106 Конституції України та вимогам законів України "Про природні монополії", "Про телекомунікації".
2. Третя колегія суддів Конституційного Суду України Ухвалою від 22 жовтня 2007 року відмовила у відкритті конституційного провадження у справі на підставі пунктів 2, 3 статті 45 Закону України "Про Конституційний Суд України" - невідповідність конституційного подання вимогам, передбаченим Конституцією України, Законом України "Про Конституційний Суд України", непідвідомчість Конституційному Суду України питань, порушених у конституційному поданні.
3. Вирішуючи питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України, Конституційний Суд України виходить зі змісту повноважень Конституційного Суду України, визначених у статтях 147, 150, 151, 152 Конституції України, статтях 13, 14, 15 Закону України "Про Конституційний Суд України", та керується практикою конституційного судочинства.
4. Відповідно до пункту 4 частини другої статті 39 Закону України "Про Конституційний Суд України" у конституційному поданні повинне зазначатися правове обгрунтування тверджень щодо неконституційності правового акта або окремих його положень. Згідно з частиною першою статті 71 цього Закону предметом розгляду Конституційного Суду України може бути конституційне подання, в якому викладаються аргументи і стверджується про неконституційність законів, інших правових актів Верховної Ради України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим.

................
Перейти до повного тексту