- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням 53 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про заходи щодо впорядкування забудови території та збереження історико-культурних територій і об'єктів в місті Києві"
м. Київ 13 вересня 2007 року N 41-у/2007 | Справа N 1-35/2007 |
Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Стрижака Андрія Андрійовича - головуючий,
Бринцева Василя Дмитровича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В'ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Домбровського Івана Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Маркуш Марії Андріївни,
Мачужак Ярослави Василівни,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича - суддя-доповідач,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на засіданні справу за конституційним поданням 53 народних депутатів України щодо відповідності
Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про заходи щодо впорядкування забудови території та збереження історико-культурних територій і об'єктів в місті Києві від 15 березня 2007 року
N 208 (Урядовий кур'єр, 2007 р., 28 березня).
Заслухавши суддю-доповідача Ткачука П.М. та вивчивши матеріали справи, Конституційний Суд України
установив:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - 53 народних депутати України - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням визнати неконституційним Указ Президента України "Про заходи щодо впорядкування забудови території та збереження історико-культурних територій і об'єктів в місті Києві" від 15 березня 2007 року
N 208. Народні депутати України стверджують, що цей
Указ суперечить вимогам частини другої статті 8, частини другої статті
19, статей
106,
116 Конституції України.
Основний Закон України, вказують вони, вичерпно визначає повноваження Президента України і не містить норм, які передбачали б повноваження глави держави у сфері містобудування, планування та забудови територій населених пунктів. Крім того, автори клопотання наголошують, що Президент України не може давати доручення органам прокуратури, оскільки вони не підпорядковуються іншим органам державної влади.
................Перейти до повного тексту