- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням 49 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень пунктів 7, 8 Постанови Верховної Ради України "Про стабілізацію політичної та соціально-економічної ситуації в Україні та запобігання антиконституційним діям і сепаратистським проявам, що загрожують суверенітету і територіальній цілісності України"
м. Київ 28 березня 2007 року N 15-уп/2007 | Справа N 1-5/2007 |
Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Домбровського Івана Петровича - головуючий,
Бринцева Василя Дмитровича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В'ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Іващенка Володимира Івановича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича,
Маркуш Марії Андріївни,
Овчаренка В'ячеслава Андрійовича,
Пшеничного Валерія Григоровича,
Стецюка Петра Богдановича - суддя-доповідач,
Стрижака Андрія Андрійовича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на пленарному засіданні справу за конституційним поданням 49 народних депутатів України щодо відповідності
Конституції України (конституційності) положень пунктів 7, 8 Постанови Верховної Ради України "Про стабілізацію політичної та соціально-економічної ситуації в Україні та запобігання антиконституційним діям і сепаратистським проявам, що загрожують суверенітету і територіальній цілісності України" від 1 грудня 2004 року
N 2215-IV (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 50, ст. 545).
Заслухавши суддю-доповідача Стецюка П.Б. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
установив:
У конституційному поданні народні депутати України стверджують, що положення пункту 7
Постанови щодо скасування рішення Верховної Ради України від 16 березня 2004 року про схвалення Програми діяльності Кабінету Міністрів України
"Послідовність. Ефективність. Відповідальність" і висловлення недовіри Кабінетові Міністрів України, наслідком якої є його відставка, суперечать частині другій статті 6, частині другій статті 19, пункту 11 частини першої статті
85, статті
87 Конституції України, а положення пункту 8
Постанови щодо пропозиції Президенту України за участю Голови Верховної Ради України невідкладно на період до вступу на пост новообраного Президента України сформувати персональний склад Кабінету Міністрів України - Уряду народної довіри - з урахуванням пропозицій депутатських фракцій і груп у Верховній Раді України суперечать пункту 12 частини першої статті 85, пунктам 9, 10 частини першої статті 106, частинам другій, третій статті 114, частині п'ятій статті
115 Конституції України.
................Перейти до повного тексту