- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Ухвала Конституційного Суду України про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням 59 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про передачу залізничних військ Збройних Сил України у підпорядкування Міністерству транспорту України" від 27 січня 2003 року N 46/2003
м. Київ 30 червня 2004 року N 54-у/2004 | Справа N 2-43/2004 |
Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Селівона Миколи Федосовича - головуючий,
Вознюка Володимира Денисовича,
Євграфова Павла Борисовича,
Іващенка Володимира Івановича,
Костицького Михайла Васильовича,
Малинникової Людмили Федорівни,
Мироненка Олександра Миколайовича - суддя-доповідач,
Німченка Василя Івановича,
Пшеничного Валерія Григоровича,
Савенка Миколи Дмитровича,
Скоморохи Віктора Єгоровича,
Тихого Володимира Павловича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Чубар Людмили Пантеліївни,
Шаповала Володимира Миколайовича,
розглянув питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням 59 народних депутатів України щодо відповідності
Конституції України (конституційності) Указу Президента України "Про передачу залізничних військ Збройних Сил України у підпорядкування Міністерству транспорту України" від 27 січня 2003 року
N 46/2003 (Офіційний вісник України, 2003 р., N 5, ст. 173).
Заслухавши суддю-доповідача Мироненка О.М. та вивчивши матеріали справи, Конституційний Суд України
установив:
Народні депутати України вважають, що передача згідно з
Указом залізничних військ Збройних Сил України у підпорядкування цивільному міністерству - Міністерству транспорту України не відповідає вимогам статті
17 Конституції України, зокрема частинам другій та шостій, відповідно до яких оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України; на території України забороняється створення і функціонування будь-яких збройних формувань, не передбачених законом. Крім того, на думку суб'єкта права на конституційне подання,
Указ покладає початок руйнації Збройних Сил України як єдиного воєнно-промислового комплексу, "є суспільно небезпечним" (особливо його стаття 3) та суперечить положенням статті
10 Закону України
"Про оборону України", відповідно до яких Міністерство оборони України як центральний орган виконавчої влади забезпечує проведення в життя державної політики у сфері оборони, функціонування, бойову та мобілізаційну готовність, боєздатність і підготовку Збройних Сил України до здійснення покладених на них функцій і завдань.
................Перейти до повного тексту