- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 12 травня 2004 р. N 283-р
Київ
Про затвердження робочого проекту та титулу будови "Створення глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці дельти. I етап"
1. Затвердити поданий Мінтрансом робочий проект "Створення глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці дельти. I етап", розроблений Проектно-вишукувальним і конструкторсько-технологічним інститутом річкового транспорту (м. Київ) та рекомендований до затвердження Центральною службою Укрінвестекспертизи, з такими основними показниками:
протяжність суднового ходу |
- 170,36 кілометра |
протяжність морського підхідного каналу |
- 3,3 кілометра |
проектна осадка суден |
- 5,85 метра |
кошторисна вартість будівництва в поточних цінах |
станом на 13 грудня 2003 р. |
- 78640,061 тис. гривень |
у тому числі будівельно-монтажних робіт |
- 49496,965 тис. гривень. |
2. Затвердити титул будови "Створення глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці дельти. I етап" згідно з додатком.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 21
Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 12 травня 2004 р. N 283-р
ТИТУЛ
будови "Створення глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці дельти. I етап", будівництво якого розпочинається у 2004 році
Найменування будови та її місцезнаходження: "Створення глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці дельти. I етап", Кілійський район Одеської області |
Частка державної власності у майні забудовника у відсотках - відсутня |
Сфера управління: Мінтранс |
Наявність робочої документації: робоча документація в наявності |
Галузь: транспорт |
Ким, коли затверджено проектно- кошторисну документацію: розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 р. N 283-р |
Характер будівництва: нове будівництво |
Генеральна проектна організація: Проектно-вишукувальний і конструкторсько-технологічний інститут річкового транспорту (м. Київ) |
Строк будівництва (I етап): 7 травня - 24 серпня 2004 р. |
Генеральна підрядна організація: німецька компанія "Мобіус" |
Джерела фінансування: інші джерела |
|
Показники будови |
Згідно з проектно- кошторис- ною доку- ментацією |
Завдання за роками будівництва |
2004 |
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
Протяжність, кілометрів |
170,36 |
170,36 |
|
|
|
|
|
Основні фонди, тис. гривень, |
78243,23 |
78243,23 |
|
|
|
|
|
Капітальні вкладення (кошторисна вартість), тис. гривень |
78640,061 |
78640,061 |
|
|
|
|
|
Загальна кошторисна вартість, тис. гривень |
78640,061 |
78640,061 |
|
|
|
|
|
в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
будівельно-монтажні роботи |
49496,965 |
49496,965 |
|
|
|
|
|
устаткування, меблі та інвентар |
2401 |
2401 |
|
|
|
|
|
Із загального обсягу капітальних вкладень за рахунок (тис. гривень): |
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
кредиту Європейського банку реконструкцій та розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
власних коштів |
|
|
|
|
|
|
|
місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
інших джерел фінансування |
78640,061 |
78640,061 |
|
|
|
|
|
Перейти до повного тексту